کد خبر: ۳۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

فاطمه هوشمند به شورای شهر برمی‌گردد!

فرماندار شیرازگفت:با توجه به این‌که یکی از دو عضو شورا استعفا داده، «حق نگر» به عنوان عضو علی البدل اول در شورا ماندگار خواهد شد و طی نامه‌ای به شورا اعلام خواهیم کرد که حضور «فاطمه هوشمند» در جلسات این نهاد منع قانونی ندارد و «میری» باید شورا را ترک کند.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، فرماندار شیراز در خصوص وضعیت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: به دلیل آنکه دو عضو از اعضای اصلی شورا وضعیت مشخصی نداشتند و رییس شورا نیز مکاتبات متعددی در خصوص بروز مشکل به دلیل فقدان حضور این دو عضو با فرمانداری داشت، قرار شد اعضای علی البدل به صورت موقت جایگزین شوند تا تکلیف حکم دو عضو اصلی نهایی شود.

زرینکلاه يادآور شد: چند روز بعد از معرفی دو عضو علی البدل از سوی وی به شورا، حکم دو عضو اصلی این نهاد نهایی شد. سال گذشته حکم موقت برای دو عضو شورای شهر شیراز صادر شد که طی چند هفته گذشته حکم قطعی اعلام و هر دو نفر تبرئه شده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که یکی از دو عضو شورا استعفا داده، «حق نگر» به عنوان عضو علی البدل اول در شورا ماندگار خواهد شد و طی نامه‌ای به شورا اعلام خواهیم کرد که حضور «فاطمه هوشمند» در جلسات این نهاد منع قانونی ندارد و «میری» باید شورا را ترک کند.

نظرات بینندگان