کد خبر: ۳۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

درود بر آن‌ها که فریاد رهایی قدس سر می‌دهند

زمین و آسمان شاهد استوار مردمانی است که نه برای خاک که برای رسیدن به آرمان های اسلامی، برای حفظ عزت، برای حفظ شرافت و برای قیام در برابر بیگانه وحشیان تک چشم، مردانه شعار ایثار می دهند و کیست که نداند شعارشان عین اعمالشان است و اعمالشان عین شعارشان. درود باد بر قدوم تمام آن ها که در جمعه های معطر به عطر شهادت طلبی، فریاد رهایی قدس را سر دادند.

به گزارش شیرازه بسیج دانشجویی دانشگاه های  استان فارس به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر نمود. در این بیانیه آمده است:


روز قدس روز حیات اسلام است. «امام خمینی(ره)»
 
دیر زمانی نیست که پیرمرادمان، امام خمینی(ره) ایده ای به مسلمانان جهان ارائه دادند تا برای همیشه یاد و نام فلسطین و قدس عزیز زنده نگاه داشته شود.


 آری،آخرین جمعه هر ماه رمضان، زمین و آسمان شاهد قدمهایی است برای آزادی از یوغ ستمکاری دولتی گوساله پرست تروریست. زمین و آسمان شاهد استوار مردمانی است که نه برای خاک که برای رسیدن به آرمان های اسلامی، برای حفظ عزت ، برای حفظ شرافت و برای قیام در برابر بیگانه وحشیان تک چشم، مردانه شعار ایثار میدهند و کیست که نداند شعارشان عین اعمالشان است و اعمالشان عین شعارشان.

درود باد بر قدوم تمام آن ها که در جمعه های معطر به عطر شهادت طلبی، فریاد رهایی قدس را سر دادند. به فرموده اماممان ، حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله ) ، احساس هويت و بيداری متكی بر اسلام در ميان ملتهای مختلف اسلامی، نشانه‌ی بی‌سابقه‌ای است كه از عمق تحول در ساخت و هندسه‌ی آتی جهان، خبر می‌دهد.

به همین دلیل است که حضور مسلمانان در روز قدس و فریاد کینه انقلابی آنها بر سر صهیونیسم جنایتکار و امریکای خونخوار، ضرورتی است خدشه ناپذیر. مسلمین باید حضور یابند تا خواب آنها که به اسلام امریکایی اعتقاد دارند ،خواب وهابی های جنایتکار و مقدس نماهای بی شعور طالبان صفت را آشفته کنند. تا خواب آن ها که با خیال خام خود می خواهند سوریه – این خط مقاومت رهایی قدس – را تضعیف کنند را پریشان کنند. به راستی آن ها که قیافه های ضد اسرائیلی می گیرند ، چگونه می توانند سوریه را از خط مقاومت جدا ببینند؟ سوریه ای که بیش از همه این کشور های مدعی، برای مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی هزینه متحمل شده است.

آیا کشور حقیر قطر لحظه ای به حضور سفارت رژیم صهیونیستی در خاک خود فکر کرده است ؟ آیا عربستان که داعیه دایگی جهان اسلام را دارد به ارتباط تنگاتنگ ملک عبد الله با سران رژیم غاصب صهیونیستی توجه کرده است؟ آیا ترکیه به خاطر مسائل اسلامی با رژیم صهیونیستی رابطه ای تاریک دارد ؟ البته که نه.
 ترکیه تنها به این دلیل با رژیم صهیونیستی رابطه ای کدر دارد که از رژیم صهیونیستی توقع عذر خواهی دارد. عذر خواهی به دلیل حمله به کشتی صلح ترکیه ای که عازم فلسطین بود.

آیا ترکیه می تواند ادعا کند که قبل از این حادثه با رژیم صهیونیستی رابطه گرمی نداشته است؟ هرگز. به همین دلیل است که ترکیه در برابر سوریه می ایستد تا انتقام از خط مقاومت بگیرد.

و اما دولت ترکیه بداند بسیار حقیرتر از آن است که بتواند در مقابل اسلام ناب محمدی، اسلام آمریکایی را علم کند.لذا ما دانشجویان بسیجی استان فارس خواستار قاطعیت بیشتر از دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه و تنظیم سیاستهای خارجی جدیدی با دولت ترکیه هستیم و دولت ترکیه را نصیحت میکنیم که در زمینی بازی نکند که آمریکای جهانخوار قواعد بازیش را تنظیم میکند چرا که دامنه آتش خشم ملتهای مسلمان و آزاده گریبانش را خواهد گرفت و در آن زمان شیطان بزرگ هم نمیتواند برایش کاری کند.

امسال، در روز قدس نه تنها فریاد رهایی فلسطین که فریاد رهایی دیگر مسلمین نیز باید طنین انداز شود. آری مگر می شود میانمار را فراموش کرد؟ مگر می توان مسلمانان به خاک و خون کشیده شده را فراموش کرد؟ کدام وجدان بیداری میتواند وحشی گری قوم سرخ پوش بت پرست بودایی مذهب را فراموش کند؟ به راستی که یک تار موی هر مسلمان می ارزد به تمام تعالیم بودا و جان تمام بوداییان محارب با خدا. امسال ، در روز قدس نه تنها فریاد مظلومیت فلسطین که فریاد مظلومیت مسلمانان عراق نیز باید طنین انداز شود.

آنجا که ریش بلند های تروریست وهابی صفت، جان شیعیان مظلوم را می ستانند و از خدا طلب بهشت می کنند. امسال ، در روز قدس نه تنها فریاد مظلومیت فلسطین که فریاد مظلومیت ملت بحرین و عربستان نیز باید طنین انداز شود.

جهان باید متوجه این تناقض مضحک شود که کشورهایی که نظام دیکتاتوری را به صورت کامل اجرا می کنند، برای سوریه طرح دموکراسی می ریزند. جهان باید متوجه این تضاد طنز گونه شود که آنها که مردم خود را به خاک و خون می کشند ، ناگهان دلسوز سوریه شده اند و پیشنهاد های بزرگ تر از دهان خود می دهند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان فارس ، ضمن اعلام حمایت از خط مقاومت علیه رژیم سفاک صهیونیستی، از مردم غیور و شهید پرور ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت می کنیم و نیز وظیفه خود میدانیم که با تمام شور انقلابی و کینه همیشگی نسبت به غاصبان مملکت مسلمین، در این روز بزرگ شرکت کنیم

نظرات بینندگان