کد خبر: ۳۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱

امكان صدور انفرادی سفركارت ملی در فارس فراهم شد

معاون امورگردشگری اداره كل میراث فرهنگی ، صنایع دستی ، و گردشگری استان فارس گفت: همزمان با سراسر كشور، زمینه صدور انفرادی سفر كارت ملی در این استان فراهم شد.

مهران سوخكیان افزود: شركت سفر كارت ملی با همكاری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس و بانك های عامل شامل بانك های سامان و سپه اقدام به صدور این كارت می كنند.

وی افزود:متاسفانه برخی ازسازمان ها ونهادها ، هیچگونه اقدامی برای تهیه این كارت برای كاركنان خود ، انجام نداده اند در حالی كه این امربنا به درخواست های متعدد هم میهنان و با هدف فراهم كردن زمینه مناسب برای استفاده همه اقشار جامعه صورت گرفته است.

سوخكیان بیان داشت: ضروری است كه نهادها و دستگاه های دولتی برای ایجاد امكانات و تسهیلات رفاهی كاركنان و در راستای اهداف دولت مبنی برتوسعه گردشگری داخلی ، به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: متقاضیان این سفركارت ها پس از انجام اموراداری آن می توانند ازمزایای این طرح برای استفاده ازتسهیلات و تخفیف ویژه درحوزه دفاترخدمات مسافرتی، واحد های اقامتی ، بهره گیری ازخدمات حمل و نقل جاده ای ، هوایی و ریلی در قالب بسته های مسافرتی بهره مند شوند.

معاون امور گردشگری اداره كل میراث فرهنگی فارس ، ادامه داد: همچنین خرید محصولات صنایع دستی ، اعمال تخفیف درمراكز پذیرایی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی از دیگر مزایای استفاده از این طرح است.

 

انتهای پیام/ک

نظرات بینندگان