کد خبر: ۳۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

شهردار جدید صدرا منصوب شد

 با حضور فرماندار شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا، سید مجتبی علامه به عنوان شهردار جدید صدرا منصوب شد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا،جواد زرین كلاه، در جلسه انتخاب شهردار صدرا گفت: اجرای قانون بدون در نظر گرفتن سلیقه های شخصی روند امور كارها را تسریع می بخشد و از بروز هرگونه شائبه و بدبینی جلوگیری می كند.

او اظهار داشت: وحدت و اجرای كامل قانون ، امری مهم است كه رهبرمعظم انقلاب بارها بر این موضوع خطاب به مسوولان تاكید داشته اند.

وی حل مشكلات را در گرو اجرای دقیق قانون دانست و افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شیراز به بهترین شكل و بدون هیچگونه شائبه برگزار شد كه این امرحاصل وحدت و همدلی اجرای دقیق قانون بود و قطعا این روند در تمامی حوزه ها با جدیت دنبال می شود و ما نیز اجازه قانون گریزی و نقص قانون را نخواهیم داد.

فرماندار شیراز اضافه كرد: اجرای صحیح قانون، زمینه ساز رشد و تعالی كشوردربخش های مختلف است و رضایت خداوند و مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.

زرین كلاه گفت: آنچه دراجرای قانون مهم است این است كه نباید به استنباط های شخصی متوسل شد.

وی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر صدرا هم باید همانگونه كه در قانون مشخص شده است به وظیفه نظارتی خود بیش از پیش عمل كند.

فرماندار شیراز گفت: شهرصدرا می تواند در آینده ای نه چندان دور، جمعیت بسیاری از شهروندان را در خود جای دهد كه این امر نیاز به یك برنامه ریزی دقیق و اصولی دارد و شهرداری به همراه شورای اسلامی این شهر وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی با اشاره به قابلیت های موجود درشهرصدرا ، افزود: وجود دانشگاه های متعدد به همراه دو بیمارستان بزرگ و مجهز پیوند اعضاء و سوانح سوختگی ، پروژه های عظیم مسكن مهر و پروژه های تفریحی، فرهنگی و ورزشی، آینده درخشانی را برای این شهر رقم می زند كه نباید از این توان بالقوه به سادگی گذشت.

در این جلسه ، سید مجتبی علامه به عنوان شهردار صدرا منصوب و از خدمات شهردار پیشین شد.

نظرات بینندگان