کد خبر: ۳۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱

مستحق دعوت به تیم ملی بودم

مهاجم جوان تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: مستحق دعوت به اردوی تیم ملی بودم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس محمد مهدی نظری امروز  اظهار داشت: پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر ورزشکاری است و من در این فصل تلاش بسیاری کردم تا به این افتخار برسم اما نمی‌دانم چرا به اردوی تیم ملی دعوت نشدم.

وی افزود: تا هفته هفتم لیگ برتر در بازی‌هایی که در میدان حضور داشتم تمام تلاشم را برای گلزنی و بازگشایی دروازه حریفان انجام دادم و موفق به زدن سه گل شدم.

مهاجم جوان تیم فجر سپاسی درباره حرکت جوانمردانه‌ای که در بازی با سپاهان اصفهان انجام داد، گفت: در این بازی هنگامی که در محوطه جریمه تیم سپاهان صاحب توپ شدم با نقش بر زمین شدن مدافع، با دروازه‌بان در موقعیت تک به تک قرار گرفتم اما به خاطر سلامتی مدافع حریف توپ را به بیرون زدم.

نظری از دست دادن موقعیت‌های عالی را علت باخت فجر برابر سپاهان دانست و اضافه کرد: بازیکنان فجر در این بازی با تمام وجود بازی کردند اما در زدن ضربات آخر بی‌دقتی کردیم و ناراحتم که در دو موقعیت صددرصد، موفق به گلزنی نشدم.

وی تصریح کرد: تیم فجر شهید سپاسی از تیم‌های جوان و کم‌هزینه لیگ برتر ایران بوده که با هدایت محمود یاوری در برابر تیم‌های بزرگ و میلیاردی نتایج خوبی کسب کرده و امسال مدعی صعود به جام باشگاه‌های آسیا است.

بازیکن خوش آتیه فوتبال فارس در پایان گفت: هنوز برای دعوت به تیم ملی دیر نشده است و سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی با عملکرد خوبم مربیان تیم ملی را متقاعد به دعوت خود کنم.

به گزارش فارس، فجر سپاسی هم‌اکنون با 11 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به صبای قم در جایگاه هشتم رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

فجر در بازی بعدی خود، 25 شهریور‌ماه جاری در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز پذیرای داماش گیلان است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان