کد خبر: ۳۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱

در جنگ نرم دشمن به سراغ سنگر های معنوی و اعتقادی مردم می آید

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباددر جمع بسیجیان گردان امداد و نجات حوزه اداری گفت:در جنگ نظامی دشمن به سراغ سنگر های مرزی ما می آید و سعی می کند به مراکز مرزی وجغرافیایی ما نفوذ کند، ولی در جنگ روانی و نرم به سراغ سنگر های معنوی و اعتقادی مردم می آید لذا باید بصیرت داشته باشیم تا بتوانیم بر دشمن فائق بیاییم.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزآنلاین، حجه الاسلام علی پور با اشاره به ویژگی خط امامی بودن بیان داشت: خط امام یعنی پیروی از ولایت فقیه، حفظ وحدت و فریب قدرت طلبی، مقام و خودبینی نخوردن و منیت نداشتن و خط امامی بودن یعنی هیچگاه با دشمن هم زبان نشدن است.

وی همچنین با اشاره به خطراتی که دشمنان نظام دارند اظهار داشت: انتظار مقام معظم رهبری از آحاد ملت به ویژه بسیجیان حضور در جبهه های طراحی شده از جانب دشمنان اسلام ونظام دانستند و از جمله خطرات که دشمنان نظام و انقلاب و نظام دنبال می کنند این است که نشانه های امید را مخدوش، و منصرف کنند ذهن مردم از دشمن و نقاط قوت را در تبلیغات خود به نقاط ضعف تبدیل کنند و نهایت فرصت های یک نظام را به تهدید تبدیل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در ادامه افزود: شهدا دراین راستا بهترین الگو برای ما هستند زیرا شهدا نماد ایثار و از خود گذشتگی، نماد مجاهد ت فی سبیل الله هستند و خون شهدا، انقلاب اسلامی ما را بیمه کرده است.

وی درپایان اذعان داشت: در طول سه دهه گذشته سپاه و بسیج همواره با هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و پیروزی های زیادی کسب کرده اند و امروز هم همان ایمان، صلابت و اراده ی قوی در سپاه و بسیج وجود دارد و گوش به فرمان ولایت برای مقابله با توطئه های دشمنان می باشد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان