کد خبر: ۱۶۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
عضو شورای شهر شیراز در گفتگو با شیرازه:

انتخاب اصلح باشد شایسته‌سالاری شکل خواهد گرفت

عضو شورای شهر شیراز گفت: جمله‌ای از حاج‌قاسم خواندم که فرمودند: (میدان جنگ با ما و میدان انتخابات با شماست) و ما باید تلاش کنیم و در انتخابات مشارکت داشته باشیم همچنین ما وقتی انتخاب اصلح داشته باشیم شایسته‌سالاری شکل خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مسعود زارعی عضو شورای شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از ابتدا مبتنی بر خواست، نظر و اراده مردم شکل‌گرفته است و بیش از ۹۸ درصد مردم این نظام را که نظام جمهوری اسلامی است را پذیرفتند و رأی داده‌اند.


وی افزود: ادامه اتکا نظام جمهوری اسلامی، انتخابات است و وقتی دشمنان این نظام از ابتدا دنبال این بودند که این نظام را از ریشه بکنند و شکل نگیرد؛ اما با رأی و همدلی مردم این نظام شکل‌گرفته روزبه‌روز کشور ما پیشرفت می‌کند و هیچ‌وقت تفکرات دشمن در کشور ما ایجاد نمی‌شود.


زارعی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به سلطه‌طلبی دشمنان نه گفته است، ادامه داد: دشمنان از قدیم سلطه و قلمرو خود را می‌خواستند افزایش دهند همچنین هدف اصلی دشمن ازبین‌بردن اعتماد مردم به‌نظام جمهوری اسلامی است.


عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: فصل انتخابات که می‌شود دشمن دائم می‌خواهد اعتماد مردم را جوری جلوه دهد که مردم ناامید هستند و یا امیدواری ندارند و حضور مردم را کم‌رنگ کنند اما مردم همچون روز ۲۲ بهمن‌ماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب می‌کند و وظیفه اصلی ما روشنگری برای مردم است تا توطئه‌های دشمن را بشناسند و به آن عمل نکنند.

 

میدان جنگ با ما میدان انتخابات با شما


زارعی خطاب به کسانی که در جایگاه تبیین قرار دارند، اظهار کرد: کسانی که در جایگاه تبیین قرار دارند روشنگری و تبیین کنند و به زبان عامیانه اقدام‌های پلید دشمنان را برای مردم روشن و واضح بیان کنند و عمده‌ترین دلیل نفرت دشمنان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است که تقویت نظام را تلقی می‌کند.


وی ادامه داد: بعضی مردم سعی می‌کنند رأی آنها تأثیری ندارد همچنین باید تلاش کنیم که اهمیت حضور را افزایش دهیم و روز انتخابات همچون شب عملیات با دشمنان ما است.


 رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز به سخن حاج‌قاسم اشاره کرد و گفت: جمله‌ای از حاج‌قاسم خواندم که فرمودند (میدان جنگ با ما و میدان انتخابات با شماست) و ما باید تلاش کنیم و در انتخابات مشارکت داشته باشیم همچنین ما وقتی انتخاب اصلح داشته باشیم شایسته‌سالاری شکل خواهد گرفت و کارهای بزرگ نباید به دست آدم‌های کوچک بی افتد و کارهای بزرگ دست آدم‌های کوچک و کارهای بزرگ به دست آدم‌های کوچک می‌افتد و معادلات جامعه به هم می‌خورد.


زارعی تصریح کرد: دشمن‌شناسی مهم است و ما باید توجه کنیم و مردم ما باید دشمنان را بشناسند امروزه دشمن از جنگ نرم با رسانه‌ها به سراغ ما آمده است که ما باید با تبیین و روشنگری در جنگ رسانه‌ای پیروز شویم.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان