کد خبر: ۳۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱

غرب ودشمنان اسلام از تاریخ درس های عبرت آموز بگیرند

فرمانده سپاه حوزه مقاوت علی بن ابیطالب(ع) درفیروزآباد انتشار فیلم موهن علیه پیامبر را کاری بسیار زشت واحمقانه خواند وگفت: این بار دشمنان زبون ودرمانده درمقابل بیداری جهان اسلام دست به خصمانه ترین کینه توزی های خود با دنیای اسلام ومسلمانان زدند، اما غافل از اینکه مسلمانان جواب کوبنده تر ودندان شکن تر از بارهای قبل به آنان خواهد داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروز آنلاین سروان مجتبی دهقان : این تازه ابتدای راه است دشمنان بایدبدانند که اهانت به اول پیشوا ومقتدای مسلمانان چه زیان بزرگی را باید متحمل شوند وهزینه بزرگی راباید  بپردازند.

وی اظهار داشت: آنها سیاست های گام به گام خود را اجرا کردند اما غافل از این بودند که مسلمانان وجوانان غیور ودیندار جهان اسلام درس عبرتی را به آنان خواهد داد که تاریخ باید شاهد ونگارنده این درس های عبرت آموزبه غرب ودشمنان اسلام باشد.

وی در پایان اذعان داشت: غربیان امروزآنقدر ضعیف وناتوان عقلی شده اندکه با گستاخی تمام به مقدسات مسلمانان توهین کرده، به مقدساتی که تمام توان واراده مسلمانان جهان بویژه جوانان بیدار دنیای اسلام از آن نشات گرفته ودرس شهادت طلبی-ایثار وشجاعت وروحیه ظلم ستیزی را از این منابع لایزال الهی آموخته اند وچه زیبا خداوند تبارک تعالی در یگانه کتاب منجی عالم بشریت به پیامبر(ص) فرمودند:خداوند دشمنان شما را از احمق ها آفریده است. حال امروز حتی این غربیان به قول خود صاحب علم، از این آیه شریفه غافل ماندند که مسلمانان چگونه آنها را احمق می دانند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان