کد خبر: ۳۶۲۵۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

چرا«بازار شیطونا»؟! / گزارش تصویری

جمعه بازار. معروف به بازار شیطونا. بازاری که جمعه ها صبح انتهای بلوار نواب صفوی(کوشک میدون) ایجاد می شود. به قول معروف از شیر مرغ تا جون آدمی زاد، حتی لوازم سرقتی در آن موجود است.

شیرازه- همه شیرازی ها این بازار محلی را می شناسندو یا حداقل اسم وحکایت آن را شنیده اند. شیرازه نظرات بعضی از مسئولین شهرستان شیراز را  در کنار گزارش تصویری از این بازارارائه می کند، قضاوت خوب یا بد بودن به عهده شما مخاطبین.


زین‌العابدین عرب عضو شورای اسلامی شهر شیرازدر تاریخ 17 اردیبهشت 91در مصاحبه با فارس اظهار داشت: وجود بازاری که به بازار شیطان در شیراز معروف شده یک تهدید اجتماعی است و مسئولان باید در جمع کردن آن اقدام کنند.
وی گفت: وجود چنین مکان‌هایی در شان شهر شیراز نیست و از لحاظ امنیتی نیز تهدید هستند که باید مسئولان در این مورد فکری کنند.

 

جواد زرین کلاه فرماندار شیراز در تاریخ سوم اردیبهشت 91 گفت: برخی از اعمال و فعالیت هایی که در بازار معروف به بازار شیطان در شیراز صورت می گیرد در شان مردم این شهر و همچنین یک بازار اسلامی نیست و به همین دلیل به دنبال اقدامی جدی برای رفع مشکلات موجود و جلوگیری از آسیب های ناشی از وجود چنین مکانی با ساماندهی و قانونمند کردن فعالیت آنان هستیم.

 

برخلاف نظر مسئولین بعضی از فعالان رسانه ای نیز نظری دیگر دارند

نویسنده وبلاگ نارنجک معتقد است- بازار شیطان بر خلاف گفته مسئولین محترم متشکل از افرادی آبرودار و شریف است که در این تنگنای اشتغال، ممر در آمد خودشان را در این روش یافته اند و اگر نبود سلامت و شرافت آنها شورای شهر و فرمانداری را نیز یارای مقابله با آنها نبود کما اینکه بازار دیگری در همان نزدیکی که محل خرید و فروش پرندگان وحیوانات است مورد توجه مسئولین قرار نمی گیرد چرا که برای تعطیلی آن باید هزینه برخورد با چاقو کش ها و خلافکارهای پرنده فروش در نظر گرفته شود ( اگر چه که باز هم تمام انها مد نظر نویسنده نیستند ولی اکثریت آنها چنین اند ) .


شیرازه برای روشن شدن موضوع قضاوت را به عهده مردم واگذار می کند.خبرنگار شیرازه در این بازار حضور یافته و گزارش تصویری تهیه کرده تا مسئولین ببینند و مردم قضاوت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

{$old_album_36252}
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
omid
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۱
2
وضعیت فرهنگی اونجا افتضاحه، اونقدر معتاد و تزریقی و دزد و ... هست که ادم احساس امنیت نمیکنه
vahid
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۱
22
برا شیراز زشته و تاسف بار
خانم بهداشت
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۱
0
چشم مسئولین روشن

آقای استاندار که به مجتمع های تجاری لطف دارند به اینجا سر بزنن خوبه!
استاندار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۱
0
مگه مسئولین بیکارند این چیزهارو ببینند
هوشنگ
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۱
0
یک مشت ادم فقیر بیچاره هستند-جنساش هم ارزونه-اگه مسولان راست میگن جایی براشون درنظربگیرند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۱
0
از قدیم گفته اند: دو چیز صدا ندارد یکی تظلم خواهی فقراء و یکی بی بند و اغنیاء