کد خبر: ۳۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

بسیجیان شاغل در ادارات طوری رفتار کنند که جایگاه بسیج خدشه‌دار نشود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس تصریح کرد: کارکنان بسیجی در ادارات باید به عنوان بازوان پرتوان آن اداره در خدمت مردم باشند و طوری رفتار کنند که جایگاه بسیج خدشه‌دار نشود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،حجت‌السلام محمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست رؤسای پایگاه‌های بسیج ادارات فارس اظهار داشت: در برخوردهای روزانه‌ای که کارکنان ادارات با ارباب رجوع دارند در کنار رفتار با صلابت، تکریم و برخورد اسلامی نیز ضروری است.

وی افزود: شیوه ائمه اطهار (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز در برخورد با جامعه اسلامی سرشار از رحمت و انسانیت بوده و باید این الگو را مورد توجه قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس تصریح کرد: کارکنان بسیجی در ادارات باید به عنوان بازوان پرتوان آن اداره در خدمت مردم باشند و طوری رفتار کنند که جایگاه بسیج خدشه‌دار نشود.

حاجی‌زاده با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهیدان زیباترین حماسه ماندگار تاریخ بشریت را خلق کردند و ایمان و اخلاص در کار رمز پیروزی آنان بود.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی باید این رفتار شهیدان را در جامعه تعمیم دهیم تا مردم از خدمات دستگاه‌های خدمتگزار رضایت خاطر بیشتری داشته باشند.

این مسئول به توطئه‌های دشمنان در عصر فعلی در کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن با به راه انداختن جنگ نرم از طریق شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای در اذهان جوانان رسوخ کرده و در‌صدد ضربه زدن به آنها است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس تصریح کرد: کشورهای استکباری در جنگ نرم با کشورمان با شکست مواجه شدند و برگزاری سران اجلاس غیر‌متعهد‌ها با حضور 120 کشور دنیا در ایران دلیلی بر این ادعاست.

حاجی‌زاده در پایان گفت: تحریم اقتصادی که غرب برای کشورمان ایجاد کرده است با تلاش جوانان و راهکار اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند شکست می‌خورد.

در ادامه محمد سراج مسئول بسیج کارکنان ادارات نیز به بیان سخنانی پرداخت و مشکلات بسیج کارکنان فارس را در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان مورد بررسی قرار داد.

همچنین محمود باقری مسئول بسیج کارکنان سپاه فجر فارس به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد پرداخت و مشکلات و خواسته‌های بسیج کارکنان سپاه فجر فارس را به اطلاع مسئول بسیج کارکنان ادارات کشور رساند.

نظرات بینندگان