کد خبر: ۳۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱

سرهنگ محمدی:مردم آمریکا نمی پذیرند به ایران حمله شود

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) شیراز گفت: عامل دیگرجلوگیری ازحمله آمریکا به ایران، مردم آمریکاست که نمی پذیرند به ایران حمله شود و براساس نظرسنجی ها ۷۰ درصد مردم آمریکا مخالف این حمله هستند.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا،سرهنگ دوم علی محمد محمدی، روز چهارشنبه در گردهمایی سیاسی پاسداران سپاه محمد رسول الله(ص) شیرازبا اشاره برنامه های دشمنان برای اعمال تحریم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود:قضیه هسته ای از سال ۲۰۰۲ کلید خورد و کشورهای غربی به تکاپو افتادند تا ایران را محدود کنند تا به این انرژی دست پیدا نکند.

وی گفت:در دوران اصلاحات (۸۴-۸۲) مذاکراتی برای برخورداری ایران از انرژی صلح آمیزهسته ای انجام شد اما نتیجه ای نداشت و منجر به تعطیلی نیروگاه های هسته ای شد.

محمدی اظهارداشت: با روی کار آمدن دولت احمدی نژاد، تعلیق و تعطیلی از نیروگاه های هسته ای کشورمان برداشته شد اما کشورهای اروپایی به تعهدات خودعمل نکردند وعدم صداقت آنها برای همه روشن و منجر به صدور قطعنامه هایی علیه ایران شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز بیان کرد:غربی ها در اقدامات خود، مذاکره را برای مذاکره می خواستند نه رسیدن به هدف معین.

محمدی ادامه داد: طبق نظر اکثر کارشناسان، ایران در مذاکرات مسکو با دست پروارد شد، چون طرح وبرنامه داشت.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) شیراز گفت:اگر غرب و آمریکا به ایران حمله نظامی کنند،پایان دهنده جنگ آنها نیستند و حملات برق آسای ایران برای آمریکا فلج کننده است.

وی اظهارداشت: عامل دیگرجلوگیری ازحمله آمریکا به ایران، مردم آمریکاست که نمی پذیرند به ایران حمله شود و براساس نظرسنجی ها ۷۰ درصد مردم آمریکا مخالف این حمله هستند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: سومین عامل جلوگیری کننده از حمله به ایران از طرف آمریکا، مساله ریاست جمهوری آمریکا است زیرا ۱۶ آبان انتخابات آمریکا برگزار می شود و این انتخابات به شدت به نحوه برخورد دولت مردان آمریکا با ایران گره خورده است.

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) شیراز گفت:اگر مردم تحمل کنند، پیچ تاریخی تحریم را به سلامت پشت سر خواهیم گذاشت.

نظرات بینندگان