کد خبر: ۳۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

تعویض کارتهای پایان خدمت سالهای 85 تا90

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس گفت : تمام دارندگان کارتهای پایان خدمت سال 1385 تاسال 1390 با مراجعه به پلیس+10 نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، سرهنگ  امان الله مجاب صبح سه شنبه در نشست خبری در خصوص قوانین و مقررات جدید، آیین نامه و بخشنامه ها در رابطه با اعزام به خدمت،معافیت تحصیلی و... اظهار داشت: افرادی که موفق به تعویض کارتهای خود نشدند هنوز مهلت مراجعه به دفاتر پلیس +10 و تعویض کارتهای معافیت خود را دارند.

وی افزود: از تاریخ 15 تیرماه 1391 کارتهای معافیت قدیمی فاقد اعتبار هستند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس در خصوص سن مشمولیت ابراز کرد: کسانی که به سن 18 سال تمام برسند باید خود را به سازمان وظیفه عمومی و پلیس+10معرفی کرده تا به وضع مشمولیت آنها رسیدگی شود.

سرهنگ مجاب تصریح کرد: افراد شش ماه بعد از سن 18 سالگی مهلت معرفی خود را به سازمان وظیفه عمومی و پلیس+10  دارند و چناچه بعد از این مدت مراجعه داشته  باشند غیبت برای آنها محسوب و از ادامه تحصیل و سایر خدمات محروم می شوند.

وی با اشاره به مهلت معرفی دانش آموزان ادامه داد: کسانی که قبل از سن مشمولیت فارغ تحصیل شوند مدت شش ماه مهلت و کسانی که بعد ازاین سن فارغ التحصیل شده یک سال مهلت برای معرفی خود به سازمان وظیفه عمومی را دارند.

 

برچسب ها: کارت ، پایان خدمت ، شیرازه
نظرات بینندگان