کد خبر: ۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱

اجرای طرح رهروان شهید فهمیده در لامرد

فرمانده سپاه ناحیه لامرد گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی طرح رهروان شهید فهمیده در لامرد برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه، محمد زائری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با توجه به فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: طرح رهروان شهید فهمیده ویژه نوجوان‌های 13 ساله به ابتکار نیروی دریایی سپاه پاسداران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران به لحاظ پوشش منطقه‌ای خود، این طرح را در شهرستان لامرد اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه لامرد با بیان اینکه این طرح با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان بسیجی انجام می‌شود، گفت: در آغاز اجرای این طرح گروهان‌های ساماندهی شده بسیج دانش‌آموزی با تجمع در گلزار شهدای مرکزی شهر لامرد با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید پیمان می‌کنند.

زائری‌نژاد ادامه داد: هدف از اجرای این طرح الگوپذیری تمام دانش‌آموزان از شهید فهمیده و ورود روحیه و ترویج فرهنگ بسیجی در درون خانواده‌ها است.

این مسئول از اجرای برنامه‌های متنوع در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و اضافه کرد: در این هفته برگزاری صبح‌گاه مشترک دانش‌آموزی، گردهمایی مسئولان واحدهای دانش‌آموزی، اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی و نشست‌های بصیرتی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی خاطرنشان کرد: اوج برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، حضور در راهپیمایی 13 آبان است که دانش‌آموزان با یک نظم ویژه در این روز بزرگ شرکت می‌کنند.

زائری‌نژاد با اشاره به همزمانی هفته بسیج دانش‌آموزی با اعیاد قربان و غدیر ابراز داشت: با توجه به همزمانی هفته بسیج دانش‌آموزی با اعیاد قربان و غدیر، از این فرصت به خوبی استفاده کرده و نشست‌های بصیرتی با موضوع غدیر و ولایت ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه لامرد در مورد اعزام دانش‌آموزان در قالب راهیان نور به جبهه‌های جنوب کشور گفت: در 28 آبان ماه سال جاری کاروانی متشکل از 150 دانش‌آموز دختر بسیجی برای گذراندن درس آمادگی دفاعی و بازدید از مناطق جنگی جنوب به این دیار مقدس اعزام می‌شوند.

 

نظرات بینندگان