کد خبر: ۳۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱

2500 دانش‌آموز ابتدایی اوز بدون کیف به مدرسه آمدند

در اجرای طرح «یک روز بدون کیف»، در یک اقدام هماهنگ، 2 هزار و 500 دانش‌آموز اوزی امروز بدون کیف به مدرسه آمدند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از اوز، رئیس اداره آموزش و پرورش اوز بعد از ظهر امروز در بازدید از مدارس روستای کوره این منطقه در حاشیه اجرای طرح «یک روز بدون کیف» اظهار داشت: اجرای طرح یک روز بدون کیف برای دانش‌آموزان از جذابیت و شادابی ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که پرداختن به موضوع پژوهش و تحقیق در این طرح منظور شده است.

بهرام زمانی افزود: این برنامه در طول یک روز در مدرسه اجرا می‌شود و به خاطر اینکه تمام معلمان و کادر آموزشی و برخی اولیا در کنار دانش‌آموزان حضور دارند، برای آنان از نشاط خاصی برخودار است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز اجرای برافراشتن پرچم کشورمان، قرائت سرود جمهوری اسلامی، تلاوت قرآن، ورزش، نمایش فیلم، مسابقات ورزشی، کاردستی، قصه‌گویی، اقامه نماز ظهر و عصر را بخشی از برنامه‌های این طرح عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح یکی از اهداف بلند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی همچنین با بیان اینکه سرلوحه اجرای چنین برنامه‌هایی شعار سال تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش فارس است تصریح کرد: اقامه نماز جماعت، پژوهش‌محوری و تحقیق و نظم و انضباط اجتماعی محورهایی است که همکاران فرهنگی و معلمان به آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

زمانی در ادامه از همکاری جمعی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه اوز در هوشمندسازی مدارس و تأمین تجهیزات فناوری کلاس‌ها تقدیر کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش اوز تجهیز کلاس‌ها به وسایل و ابزار کامپیوتری را لازمه کار آموزش دانست.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان