کد خبر: ۳۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۱

غیب پرور:به مردم نشان دهید که تحریم‌ها ناکارآمد است

فرمانده سپاه فجر فارس خطاب به اصحاب رسانه گفت: به مردم نشان دهید که تحریم‌ها ناکارآمد است و بسيج رسانه را محملي براي همدلي، همسويي و اتحاد بيشتر در مقابل تهاجمات و توطئه‌هاي دشمنان تبدیل کنید.

به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، سردار سرتیپ پاسدار دکترغلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه استان فارس  که به نام شهید «عبدالرسول مصطفایی» مزین بود با اشاره به اینکه زماني ايران در حاشيه جهان قرار داشت، گفت: امروز جمهوري اسلامي ايران قلب جهان است و اين عزت و افتخار را به بركت انقلاب اسلامي ، شهدا و رهبري به‌دست آورده‌ايم

وی افزود :  تحولات ژئوپولیتیک دنیا به نفع جهان اسلام در حال رقم‌خوردن است و اگر امروز پيروزي فلسطين در غزه را مي‌بينيم به‌دليل تاثيرات انقلاب اسلامي است، که این امر ناظر به شواهد و قرائنی انکار‌ناپذیر است.

سردارغیب پرور گفت : اگر تا به امروز گزندی به انقلاب نرسیده به برکت رهبری بی‌نظیر این نظام است و ما باید با انسجام و همدلی و توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب روند پیشرفت خود را محکم تر ادامه دهیم.

وی افزود : حرکت بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته اما به دلیل نبود رهبری قوی دشمن اجازه نداده اهداف آن به طور کامل محقق شود.

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با توصيه به اعضاي بسيج رسانه در خصوص راست‌نويسي و صدق گفتار، گفت: رسانه ها بايد به‌موقع و به‌اندازه بنویسند و باید توجه داشت که گاهی برخی از مصلحت اندیشی ها اجازه کار کردن را نمی دهد.

سردار غیب پرور با بيان اينكه رسانه‌ها نبايد به مناقشات بي‌ريشه ورود کرده و خود را هزينه كنند، تصريح كرد: بسيجي گوش به‌فرمان ولايت است، بسيجي بايد مطالبه‌گري كند اما در چهارچوب آداب اسلامي، نه اينكه حرمت نگه‌نداريم و حيثيت افراد را خداي ناكرده از بين ببريم.

فرمانده سپاه فجراستان فارس تصريح کرد : بسيج بايد هويت بخش باشد و تفكرات مختلف را سمت و سو و رنگ و بوي صحيح بخشد و بايد مراقب باشيم كه دين خود را براي دنياي ديگران معامله نكنيم.

فرمانده ارشد سپاه فارس اضافه کرد: از افتخارات ما این است که نخستین بسیج رسانه کشور در استان فارس شکل گرفت و بهترین شکر این نعمت تلاش مستمر در راستای تحقق اهداف عالیه آن است.

وی گفت: جامعه امروز ما نیازمند گفتمان استقامت و ترویج وحدت و همبستگی است که در این میان وظیفه رسانه ها بخصوص بسیج رسانه سنگین تر از گذشته است.

فرمانده سپاه فجر فارس خطاب به اصحاب رسانه گفت: به مردم نشان دهید که تحریم‌ها ناکارآمد است و بسيج رسانه را محملي براي همدلي، همسويي و اتحاد بيشتر در مقابل تهاجمات و توطئه‌هاي دشمنان تبدیل کنید.

نظرات بینندگان