کد خبر: ۳۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
آیت الله حائری شیرازی

با وجود بیشترین دشمنی‌ها، کمترین آسیب را دیده‌ایم

جلسه درس اخلاق ویژه مدیران استانداری فارس با حضور آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در این جلسه که با حضور استاندار فارس، معاونان، مشاوران و مدیران کل برگزار شد، آیت‌الله حائری اظهار داشت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که با وجود بیشترین دشمنی‌ها، کمترین آسیب را دیده‌ایم.

وی افزود: فعالیت‌های متنوعی که دشمنان در کشورهای اطراف مانند عراق و افغانستان صورت می‌دهند برای ضربه زدن به ما است، اما ایران دارای بالاترین امنیت در منطقه است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قدرت و عزت وابسته به جمعیت و ثروت نیست و در دست پروردگار است، افزود: بسیاری از گرفتاری‌های انسان و بلاهایی که بر سر او می‌آید برای هوشیاری و بیدار شدن وی است..

حائری تصریح کرد: انسان زمانی که گرفتار شده و می‌پذیرد که راهی برای نجات از مشکلات ندارد آماده دریافت یاری خداوند می‌شود چرا که خداوند می‌خواهد به انسان نشان دهد که هر چیزی در دست خدا است.

این مسئول اذعان داشت: انسان اگر خود را غنی و قدرتمند ببیند، قدرت خدا را کتمان کرده و ثروت و قدرتش را به دانائی و توانائی خود نسبت می‌دهد و این موجب سقوط و نابودی او می‌شود.

وی با تاکید بر این که مردم برای نجات و سعادت باید همواره از امام خود و رهبر جامعه اسلامی پیروی کنند، متذکر شد: مردم ایران هم در زمان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و سختی‌های آن دوره از رهبر خود تبعیت کردند و هم در زمانی که امام راحل (ره) تصمیم گرفت قطعنامه را بپذیرد با پیروی از وی ولایتمدار بودن خود را ثابت کردند.
نظرات بینندگان