کد خبر: ۳۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲

حرکت عشاير فارس به سمت نطنز براي حمايت از جشن هسته‌اي

گروهی از عشایر فارس به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای و برای حمایت از جشن هسته‌ای حرکت خود را از شیراز به سمت نطنز آغاز کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از واحد مرکزی خبر، مهران نامداری، دبیر اجرایی طرح «از قره آغاج تا نطنز» گفت : در این اقدام از بین جوانان ورزشکار و آشنا به اسب سواری در ایلات و عشایر استان فارس اعم از قشقایی، لر، عرب، خمسه و کوهمره تعداد 10 نفر پس از آزمون برگزیده و 10 اسب ممتاز نیز از بین اسب های اصیل موجود در استان انتخاب شد.
نامداری افزود: این اسب سواران با پوشش کامل عشایری حرکت خود را آغاز کردند و با بدرقه مسئولان، مردم و اصحاب رسانه به سمت نطنز رهسپار شدند.
دبیر اجرایی طرح «از قره آغاج تا نطنز» گفت: این سوارکاران در شهرهای مسیر عبور نیز مورد استقبال قرار می گیرند تا اینکه به نطنز برسند .
وی افزود: این گروه با پوشش نمادین و محلی در مراسم ویژه ای که به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای برگزار می شود، حضور خواهند داشت.
نامداری گفت: با انجام این طرح ملی که نخستین بار در کشور از سوی عشایر فارس اجرا می شود، ضمن احترام به آیین های ملی و عشایری، حمایت همه جانبه عشایر از نظام مقدس اسلامی و دستاورد های هسته ای کشورمان مورد تائید قرار می گیرد.

نظرات بینندگان