کد خبر: ۳۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

برگزاری هفته فرهنگ رضوی در شیراز

مدیرکل ارشاد فارس از برگزاری «هفته فرهنگ رضوی» از هفتم تا 13 اردیبهشت‌ماه جاری با هدف ایجاد بستر مناسب حهت تولیدات هنری، معنوی و جلب مشارکت و هماهنگی بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری دانشجو، احمد همتی روز چهارشنبه در نشست خبری در اداره کل ارشاد فارس از برگزاری «هفته فرهنگ رضوی» از هفتم تا 13 اردیبهشت ماه جاری در شیراز خبر داد.

وی افزود:  کمک به گسترش فرهنگ رضوی و ایجاد شور و نشاط معنوی از اهداف برگزاری این هفته است.

مدیرکل ارشاد فارس درخصوص برگزاری «هفته فرهنگ رضوی» در شیراز بیان داشت: ایجاد بستر مناسب حهت تولیدات هنری، معنوی و جلب مشارکت و هماهنگی بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد از اهداف برگزاری این هفته است.

همتی گفت: نمایشنامه‌نویسی به صورت کاری مشترک بین تهران و شیراز، تولید نقاشی با موضوع قصص قرآنی و غرفه غدیر با محوریت ولایت و مهدویت از برنامه‌های شاخص این هفته در تالار حافظ شیراز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری هفت تعزیه در مورد امام رضا(ع)، اجرای 21 پرده‌خوانی با محوریت امام رضا(ع)، اجرای 14 چاوش‌خوانی، اجرای ورزش زورخانه‌ای با اشعاری در مدح امام رضا(ع)، مسابقه پیامک با موضوع دل‌نوشته برای امام رضا(ع)، برگزاری شب شعر در استان و برگزاری مسابقه ادبی با موضوع داستان کوتاه از دیگر برنامه‌‍‌‌ها است.


نظرات بینندگان