کد خبر: ۳۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

امیر محمدی: نباید وعده ای بدهیم که خارج از ضوابط و اختیارات قانونی باشد

امیرمحمدی با تاکید بر لزوم استعلام وعده های داده شده از سوی برخی افراد در مناصب مختلف، در موضوعاتی که انجام آن با نیروهای مسلح مرتبط است، گفت: نباید وعده ای بدهیم که خارج از ضوابط و اختیارات قانونی ما قرار دارد.
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا،  امیرسرتیپ حسین محمدی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: رسانه ها خوب است قبل از انعکاس اخبار نیروهای نظامی از سوی افراد غیرمسئول، ابتدا از طریق افراد آگاه در نیروهای مسلح، از صحت آن مطمئن شوند.

وی با اشاره به درج اخباری در خصوص انتقال پادگانها، خدمت سربازی و دیگر موضوعات مرتبط به نیروهای مسلح، به خصوص ارتش، گفت: مسئولان ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس همواره ارتباطی صمیمانه و خوب با رسانه ها داشته و دارند.

امیرمحمدی با تاکید بر لزوم استعلام وعده های داده شده از سوی برخی افراد در مناصب مختلف، در موضوعاتی که انجام آن با نیروهای مسلح مرتبط است، گفت: نباید وعده ای بدهیم که خارج از ضوابط و اختیارات قانونی ما قرار دارد.

وی با تاکید براینکه امنیت در هر جامعه ای از ارکان مهم در توسعه محسوب شده و می شود، نیروهای مسلح را یکی از بازوان نظام اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت دانست و گفت: نمی توان هر خبری را در خصوص نیروهای مسلح بی آنکه فرد مسئولی در این نیروها، عنوان کرده باشد، منتقل و منعکس کرد.

امیرمحمدی تصریح کرد: نیروهای مسلح برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره آمادگی داشته و دارد، اما اطلاع رسانی شفاف و دقیق در خصوص عملکرد این نیروها به معنای بیان تمام مسایل در مورد آنها نیست.

وی گفت: اطلاع رسانی باید سریع، به موقع و شفاف باشد، این بسیار مفید است اما اگر صحت این اخبار قبل از انعکاس با دقت و ظرافت مشخص نشده باشد، پاه تاثیری بسیار مخرب به همراه خواهد داشت.

امیر محمدی همچنین گفت: امروز در آغاز سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه اقتصادی حماسه سیاسی نامیده شده است، وحدت همه مسئولان و دستگاه ها و خصوصا مردم، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی گفت: در این زمان به نظر می رسد خبرنگاران و رسانه ها باید بیش از گذشته مصالح و منافع نظام جمهوری اسلامی را بر هر چیز مقدم بدانند.

امیرمحمدی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات و با تصریح اینکه در این دوره ملت ایران شکوه حضوری دیگر را رقم زده و حماسه سیاسی خواهند آفرید، تاکید کرد: کاندیداها باید از دادن وعده هایی که انجام آن خارج از وظایف و اختیارات آنان است، خودداری کنند.


نظرات بینندگان