کد خبر: ۳۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

سرهنگ جعفری: حفظ فجر سپاسی برای فارس حیاتی است

با توجه به سقوط تیم‌های برق شیراز و فوتسال ارژن، فارس دیگر نماینده‌ای در سطح لیگ برتر ندارد و حفظ فجر سپاسی برای جوان علاقمند ورزش‌دوست فارس حیاتی است.‌
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، جعفر جعفری اظهار داشت: پس از بازی با مس کرمان و تعطیلات 23 روزه بازی‌های لیگ، تمرینات در دو هفته گذشته منظم برگزار شده و آماده مصاف فردا یکشنبه با پیکان تهران هستیم.

وی در مورد شرایط این تیم در جدول لیگ برتر فوتبال و خطر سقوط به لیگ یک افزود: دو بازی آینده حساسیت بالایی برای ما دارد و اهمیت این دو بازی را به کادر فنی و بازیکنان گوشزد کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی خاطرنشان کرد: با کسب پیروزی در دو هفته پایانی می‌توانیم وضعیت خود را در جدول مسابقات بهبود بخشیم و در رده‌های بالاتری قرار گیریم.

این مسئول در مورد عملکرد زردپوشان شیرازی در نیم‌فصل دوم تصریح کرد: در این نیم‌فصل نتایج قابل قبولی نگرفتیم و در برخی بازی‌ها فرصت‌های مناسب پیروزی را از دست دادیم.

جعفری ادامه داد: جذب یک مهاجم گلزن و تمام‌عیار برای فصل آینده در برنامه‌های باشگاه است که البته باید بودجه و اعتبارات کافی نیز فراهم باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه فجر سپاسی ابراز داشت: برای موفقیت و باقی ماندن در سطح اول فوتبال کشور باید اراده و عزم جدی در سطح این استان باشد و مسئولان حمایت بیشتری از فجر سپاسی داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به سقوط تیم‌های برق شیراز و فوتسال ارژن، فارس دیگر نماینده‌ای در سطح لیگ برتر ندارد و حفظ فجر سپاسی برای جوان علاقمند ورزش‌دوست فارس حیاتی است.‌

جعفری در پایان در مورد وضعیت کادر فنی برای فصل آتی گفت: با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تصمیم‌گیری در این مورد در پایان فصل و برگزاری آخرین بازی مقابل راه آهن و تشکیل جلسه هیئت مدیره مشخص می‌شود.

به گزارش فارس، فجرسپاسی در هفته 33 لیگ برتر فردا یکشنبه به مصاف پیکان تهران می‌رود.

فجر در آخرین ایستگاه لیگ برتر دوازدهم، بیستم اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان راه آهن تهران است.

زردپوشان شیرازی هم‌اکنون با 38 امتیاز در رتبه 13 لیگ قرار دارند.


نظرات بینندگان