کد خبر: ۳۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شیراز خبر داد

برخورد جدی با مسافرکش‌های شخصی در شیراز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شیراز با اشاره به اینکه حمل مسافر با خودروی شخصی در کلان‌شهرها 30 هزار تومان جریمه دارد، از هماهنگی با دیگر ارگان‌ها برای برخورد با متخلفان خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، منصور مفتاحی اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه شرعی و انسانی است و رانندگان تاکسی همگام با سایر اقشار در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا مشارکت فعال دارند.

وی همچنین در مورد ساماندهی مسافرکش‌های شخصی در شهر شیراز افزود: طبق کد تخلفاتی 81-20 آیین‌نامه تخلفات رانندگی حمل مسافر با خودروی شخصی ممنوع و در کلان‌شهرها 30 هزار تومان جریمه دارد.

این مسئول اضافه کرد: تعامل و همکاری نزدیکی با دیگر سازمان‌های مسئول از قبیل پلیس راهور (راهنمایی و رانندگی) و دادستانی برای برخورد با متخلفان انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شیراز تصریح کرد: پدیده مسافرکشی با خودروهای شخصی یک شبه ایجاد نشده و عوامل مختلف اقتصادی و اجتماعی در آن دخیل هستند.

مفتاحی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم برای انجام امور روزمره و حمل و نقل درون شهری از تاکسی استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.

به گزارش فارس، 12 هزار تاکسی در شهر شیراز با نظارت سازمان تاکسیرانی به کار حمل مسافر می‌پردازند.

یک‌هزار و 800 تاکسی فرسوده نیز در این شهر فعال هستند که نیاز به نوسازی و تبدیل به احسن دارند اما روند نوسازی در دو سال گذشته متوقف شده است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان