کد خبر: ۴۰۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۲

پخش فیلم مستندساز بسیجی جهرمی از شبکه مستند

این هفته فیلم "چهل چشمه" کاری از محمد رضا قنبرنژاد، مستند ساز بسیجی جهرمی از شبکه مستند پخش شد.
به گزارش جهرم تبصیر، پس از تشکیل موسسه دوستان آسمانی وابسته به مسجد امام حسین (ع) جهرم، گروهی از بسیجیان این مسجد بخش فیلم سازی سردار شهید عبدالرحمن رحمانیان، را راه اندازی کردند که با پشتکار بنیان گذاران آن و کمک های مردمی، اکنون فیلم های این موسسه توسط شبکه های مختلف صدا و سیما، از جمله شبکه فارس و شبکه مستند هر از گاهی پخش می شود. 

تعدادی از آثار تولیدی موسسه دوستان آسمانی، و دست اندرکاران ساخت فیلم در این موسسه توانسته است مقامات برتر کشوری را از آن خود کند.

در همین راستا دوشنبه همین هفته سرود دسته جمعی در جشن نیمه شعبان سال گذشته در مسجد امام حسین (ع) از شبکه فارس و یکشنبه همین هفته نیز فیلم "چهل چشمه" کاری از محمدرضا قنبرنژاد از اعضای فیلم ساز این موسسه از شبکه مستند پخش شد.

 

 

داستان این فیلم کوتاه، روایت سفر تفریحی 120 نفر از اعضای بسیج مسجد امام حسین (ع) در قالب اردوی تفریحی به تفرجگاه "چهل چشمه" فیروزآباد فارس است.

هفته گذشته نیز فیلم "مسافر شرحانی" کاری از سید عباس طهماسبی فیلم ساز بسیجی جهرمی از شبکه مستند پخش شد. این فیلم سال گذشته از شبکه فارس نیز پخش شده بود، فیلم "مسافر شرحانی" در جشنواره فیلم کوتاه کانون مساجد توانسته بود رتبه برتر کشوری را از آن خود کند.

در ماههای گذشته نیز تعدادی دیگر از فیلم های موسسه دوستان آسمانی از جمله "قصه رحمان" ، "به یاد پدر"، "طعم انار"،"چشمان افلاکی" و... از شبکه مستند و شبکه فارس پخش شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جهرم تبصیر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۲
0
سلام برادر مسافر شرهانی صحیح است اصلاح شود.