کد خبر: ۴۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۲

نماینده قیرو کارزین: خلق حماسه سیاسی شکست دیگری را به استکبار جهانی وارد کرد

نادر فریدونی نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد،قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در جمع منتخبان شورای اسلامی شهرستان قیروکارزین گفت: خلق حماسه سیاسی شکست دیگری را به استکبار جهانی وارد کرد.
به گزارش شیرازه از قیروکارزین، نادر فریدونی نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد،قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی که در جمع منتخبان شورای اسلامی شهرستان قیروکارزین سخن می گفت با تقدیر و تشکر از تمامی دست اندر کاران برگزاری انتخابات در این شهرستان،خلق حماسه سیاسی را به ملت ایران بخصوص مردم شریف شهرستان قیروکارزین که با حضور 97 درصدی در انتخابات به ندای ولی امر خود لبیک گفتند تبریک گفت.

وی خاطر نشان کرد: خلق حماسه سیاسی که دال بر شکست ناپذیری ملت ایران است شکست دیگری را به استکبار جهانی وارد کرد.
فریدونی افزود: این انتخابات درایت عالمانه ،شجاعانه ، مدبرانه و حکیمانه سکان دار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را به همه جهانیان نشان داد.

فریدونی افزود: بیداری و هوشیاری رهبری و درک متقابل مردم از وضعیت موجود همه نقشه های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب کرد و انتخابات به فضل الهی بدون هیچ مشکلی در سلامتی کامل برگزار شد.

فریدونی در ادامه تذکراتی به منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر و روستا مبنی بر انجام تکلیف خود نسبت به مردم ارائه دادند. در پایان نیز ایشان از مسئولین ادارات خواستند نهایت همکاری و همیاری را با این عزیزان انجام دهند.
نظرات بینندگان