کد خبر: ۴۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
فرماندار اقلید در همایش روحانیون

آثار و برکات حوزه های علمیه اقلید بی نظیر است

همایش روحانیون مستقر، هجرت و ائمه جماعات شهرستان اقلید با حضور امام جمعه، فرماندار و روحانیون مستقر، هجرت و ائمه جماعات در محل فرمانداری برگزار گردید.
شیرازه، علی زمانی فرماندار شهرستان اقلید در این همایش گفت: مبلغینی که در ماه مبارک رمضان از حوزه علمیه برای تبلیغ به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند در طول این ماه خدمات زیادی را به مردم ارائه می دهند که مردم نیز شکرگزار خدمات آنان هستند.

وی خاطر نشان کرد: روحانیون که به عنوان مرزبانان عقیدتی اسلام و تشیع هستند محل زندگی، تحصیل و تدریس خود را ترک کرده و به عشق خدا و اهل بیت درشهرها و روستاهای دورافتاده مستقر شده اند تا به تبلیغ احکام نورانی دینی مبین اسلام و بیان احادیث و سخنان گهر بار پیامبر عظیم الشأن اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام اسلام بپردازند.

زمانی گفت: کارکردهای عزیزان روحانی در مناسبت های مختلف و در طول سال متنوع است و این بزرگواران می توانند در زمینه های اعتلایی مباحث فرهنگی، اجتماعی، عفاف و حجاب و خانواده ها کاملا اثر گذار باشند. وی پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان و مصونیت بخشی آنان از تهدید های فرهنگی دشمنان استکباری را بسیار مهم دانست و گفت: بحمدواله حوزه علمیه برادران و خواهران در شهرستان اقلید نوید بخش آینده روشنی در خصوص اعتلای مسائل فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی جامعه خواهد بود.

فرماندار اقلید افزود: نتیجه و عصاره کار حوزه های علمیه در عصر فعلی وجود مقدس حضرت امام خمینی(ره) بود که این انقلاب اسلامی را با همه عظمت ایجاد کرد که دنیا را متحول نمود.


نظرات بینندگان