کد خبر: ۴۲۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
این روزها فجر فقط می بازد

چهارمین باخت فجر هم رقم خورد

تیم فجرشهید سپاسی با قبول شکست برابر گسترش فولاد تبریز بدون امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر باقی ماند و پیروانی در آستانه برکناری قرار گرفت.
 به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، شاگردان غلامحسین پیروانی که در سه بازی گذشته خود در آغاز سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مغلوب رقبا شده بودند، امروز نیز مقابل گسترش فولاد با نتیجه ۲برصفر تن به شکست دادند تا ادامه همکاری پیروانی به درخواست هواداران این تیم که از همان هفته نخست با شکست این تیم مقابل نفت تهران کلید آن زده شد در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

دراین بازی که در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزارشد مهرداد بایرامی دردقیقه ۶۵وسامان نریمان جوان در دقیقه ۱+۹۰ برای تیم گسترش فولاد گلزنی کردند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
0
نزديك به چهار هفت از شروع دور جديد ليگ برتر فوتبال باشگاه ايران مي گذرد در اين چهار هفت شاهد عدم كسب امتياز توسط تنها نماينده فوتبال استان فارس در اين مسابقات بوده ايم به منظور درك بهتر ريشته هاي به وجود امدن اين مشكل بهتر است نگاهي به عملكرد اين تيم در سه بازي اخير و همچنين استراتژي و سياست گذاري اين باشگاه در چند سال اخير و نيز موقعيت و جايگاه آن و نحوي برخود با اين باشگاه در استان داشته باشيم .
اين با شگاه با در موقعيت ورزش در جهت توسعه انساني ، حفظ و ارتقاء نشاط اجتماعي ، ساماندهي و جهت دهي صحيح جوانان ايجاد گردد. يكي از اهداف اين باشگاه در سالهاي اخير كشف و معرفي استعداد هاي جديد به فوتبال كشور بوده است كه اين امر در نوع خود هدف قابل قبول و احترام ميباشد. ليكن بايد ديد ابزارهاي مناسبي جهت رسيد به اين هدف در اختيار اين باشگاه قرار گرفته است .
يكي از مشكلات قابل تامل اين باشگاه ميزان سرمايه گزاري و هزينه كرد آن در مقايسه با ساير باشگاه هاي موجود در سطح كشور و و متناسب با هدف در نظرفته شده است مي باشد . با نگاهي با ميزان سرمايه گذاري در تيم هاي ساير استانهاي از جمله اصفهان و اذربايجان ، تهران ، قم ابن موضوع به وضوع قابل مشاهد است
در اين استانها با درك صيحيح جايگاه ورزش فوتبال در حفط و ارتقا موقعيت استان در سطح كشور و همچنين يكي از ابعاد توسعه همه جانبه و بالا بردن جايگاه و قدرت نفوض اين استان در سطح كلان ورز ش كشور به صورت يكپارچه به همايت مالي از باشگاه ورزشي خود مي پردازند تفكر حاكم در ان استانها به اين موضوع به عنوان هزينه نگه نكرده و آن را به عنوان سرمايه گذاري در جهت افزايش نشاط اجتماع ، سلامت رواني جامعه ، جلوگيري و كاهش آسيبهاي اجتماعي ، ايجاد انگيز در قشر جوان و ... نگاه كرده اين در حالست كه باشگاه فجر شهيد سپاسي با همايت هاي مالي بسيار كم از سوي مقامات استان ، بخش خصوص و حمايتهاي مردم رو به رو است .
نحوي حمايت غيرمالي نهاد هاي مختلف در اين استانهاي نيز قابل مقايسه با استان فارس نمي باشد استانداران ، نهاد هاي دولتي، صدا و سيما، نهاد هاي غير دولتي و مراكز هدايت كنند ه مردم به صورت يكپارچه از اين باشگاه در سطح عمومي ، رسانه اي و همچنين در محافل و نهاد هاي تصميم گيري حمايت كامل مي كنند .
از سوي ديگر هدفگذاري صورت گرفته توسط مديران اين باشگاه در خصوص تلاش براي بقاء و حفظ خود در سطح ليك برتر و جايگاه تيم در پايان مسابقات نيز قابل مقايسه يا ديگر تيمها نمي باشد معمولا تعيين اين هدف براي تيم هايي كه به تازگي وارد ليك برتر شده اند اتخاص مي گردد و تيم هاي كه دارا ي سابقه در ليك مي باشند هدفگذاري خود را به سمت كسب سهميه مسابقات آسياي ، كسب مقام قهرماني ، كسب جايگاه مناسبي در ليك تعين مي كنند و نه حفظ تيم در ليك . و بر اساس آن نسبت به تعيين نفرات و بازكنان براي سال بعد تصميم گير مي كننده . البته اين هدفها منافاتي با كشف استعداد و معرفي آن به جامعه فوتبال كشور نداشته بله لازم آن نيز مي باشد.
از نقاط قابل توجه تيم فجر شهيد سپاسي اعلام مكرر مشكلات تيم از همان ابتداي فصل توسط مربيان براي توجيه نتايج حاصل شده مي باشد كه حتي در صورت صحيح بودن اين موضوعات نياز به تكرار آن نمي باشد كه بيان اين موضوع از جنبه روحي و رواني براي بازيكنان نيز مفيد نموده و مشكلات بعدي را در پي خواهد داشت .
با در نظر گرفتن بودجه محدود باشگاه بايد ديد آيا در انتخاب بازكنهاي موجود دقت كافي صورت گرفته و بازيكنان بر اساس هدف خواص و استراتژي مشخصي انتخاب گرديد يا خير اين به اين معني آن نسيت كه اين افراد به صورت فردي بازكنان مناسبي نمي باشند بلكه بايد ديد اين افرد براي سيستم مورد نظر مربيان تيم مناسب بوده اند و اگر اينگونه مي باشد سيستم پيش بيني شده چيست ؟