کد خبر: ۴۳۱۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس:

امروز کسانی که حتی یک سیلی برای ایران نخورده اند خودی می شوند و بسیجی غیره

امروز و بعد از گذشت سی و اندی سال از انقلاب اسلامی می بینیم که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تلاش می کنند برای آنکه رای مردم را جلب کنند، خود را نزدیک تر به آرمان ها و اهداف امام و شهدا نشان دهند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد فارس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: همه باید بدانیم که بی تردید آنچه داریم از صدقه سر رزمندگان و شهیدان است.

 احمد همتی بوشهری در همایش کارمندان بسیجی فارس به مناسبت ششم شهریور، روز بسیج کارمندی، افزود: اگر امروز در ایرانی سربلند و عزتمند زندگی می کنیم به واسطه سردادن و پادادن و جان دادنهای رزمندگان اسلام است.

 وی با تصریح اینکه اگر رزمندگان نبودند، دشمنان همه داشته های ایران، حتی میراث فرهنگی این ملت را غارت می کردند، گفت: همانطور که در عراق همه فرهنگ و تاریخش را به غارت بردند، اگر پای دشمن به ایران رسیده بود، قبر کورش را هم یکجا می کندند و با مقبره می بردند.

همتی بوشهری در بخشی از سخنان خود با اشاره به آیه 54 سوره مائده، تصریح کرد: این آیه وصف حال ایرانیان و رزمندگان اسلام است. وی با اشاره به ترجمه و تفسیر این آیه شریفه، یادآور شد که پیامبر(ص) نیز شان نزول این آیه را مرتبط با مردمانی از نسل سلمان فارسی دانسته، گفت: امروز آنان که حتی یک سیلی برای ایران نخورده اند گاه می شوند صاحب این کشور و بسیجیان متهم می شوند به غیره بودن.

همتی بوشهری همچنین به نوشته های تعدادی از مورخان، تاریخ پژوهان، فلاسفه و روزنامه نگاران غربی اشاره و خاطرنشان کرد: همه اندیشمندان یکی از دلایل مهم پایداری و ثبات ایران اسلامی را پایبندی مردم به آرمانهای امام و شهدا می دانند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: امروز و بعد از گذشت سی و اندی سال از انقلاب اسلامی می بینیم که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تلاش می کنند برای آنکه رای مردم را جلب کنند، خود را نزدیک تر به آرمان ها و اهداف امام و شهدا نشان دهند.
همتی بوشهری، همچنین تلاش غرب برای طراحی مهندسی معکوس فرهنگی را راهکاری برای مقابله با پیشرفت نظام اسلامی عنوان و با استناد به نظرات تئوریسین های غربی، تاکید کرد: اسلام مانا خواهد ماند و همه جهان را فراخواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
-
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
1
عجب
ناشناس
از كي تا حالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
0
نه بابا خوشي مي كني ؟