کد خبر: ۴۳۴۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۲

آمار عجیب از سن کودکان موبایل دار!

تحقیقات دانشمندان انگلیسی نشان می‌دهد که میانگین سنی کودکان در داشتن تلفن همراه 11 سال می‌باشد و در برخی از موارد نیز این سن کمتر است.
به گزارش شیرازه به نقل از دانشجو، تحقیقات دانشمندان انگلیسی نشان می‌دهد که میانگین سنی کودکان در داشتن تلفن همراه 11 سال می‌باشد و در برخی از موارد نیز این سن کمتر است.

 

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که: والدینی که در سن پایین برای کودکان خود تلفن همراه می‌گیرند، عقیده دارند که این کار به داشتن رابطه و احساس امنیت بیشتر میان آنها و فرزندشان کمک می‌کند.

 

یک دختر بچه انگلیسی در این باره معتقد است که با تلفن همراه اعتماد به نفس و امنیت بیشتری دارم چرا که می‌توانم هرگاه که می‌خواهم به مادرم زنگ بزنم و همچنیم مادری عقیده دارد که هنگامی که فرزندم از من دور است بسیار نگرانم و به کمک تلفن همراه می توانم کمی از شدت این نگرانی کم کنم.

 

اما سوالی که به آن باید پاسخ داده شود این است که آیا این دلایل می تواند داشتن تلفن همراه در سن پایین برای کودکان را توجیه کند و اینکه واقعا چه زمانی و در چه سنی استفاده از تلفن همراه برای کودکان مناسب است؟

 

ما در دنیایی زندگی می کنیم که یک بچه 5 ساله به راحتی به بهترین تلفن هوشمند دسترسی دارد و با یک اشاره می تواند به انواع اپلیکیشن ها و سایت هایی که شاید برای او مفید نباشد دسترسی پیدا کند.

 

«تام ساندرلند» که در این زمینه تحقیقات زیادی کرده است، تلفنی را ابداع کرده است که توانایی زنگ زدن دارد ولی صفحه نمایش یا صفحه کلیدی در آن موجود نیست. در این نوع تلفن برای مثال نمی‌توانید به اینترنت وصل شوید یا پیامک بفرستید پس مشکلاتی مانند دسترسی به سایت های نامناسب و مبادله پیامک های مضر به حال کودکان به‌‍کلی منتفی است، چرا که با این تلفن فقط می‌توان زنگ زد.

 

در نتیجه وجود چنین تلفن هایی می تواند مفید باشد و نگرانی والدین را کاهش دهد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
nodftarj
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
0