کد خبر: ۴۴۸۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲

واکنش «مهدی کوچک زاده» به اظهارات اخیر «خاتمی»

تا جایی که مراجع رسیدگی به قتل های زنجیره ای دوران خاتمی اعلام کردند و برای همه حرز شد، این بود که قتل ها از سوی کسانی صورت گرفت که ذائقه سیاسی آنها با خاتمی یکی بود
«مهدی کوچک زاده» نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصول‌گرایان در گفتگویی با خبرنگار شیرازه در واکنش به هجمه های اخیر محمد خاتمی و نگرانی وی از ترور در کشور، گفت: تا جایی که مراجع رسیدگی به قتل های زنجیره ای دوران خاتمی اعلام کردند و برای همه حرز شد، این بود که قتل ها از سوی کسانی صورت گرفت که ذائقه سیاسی آنها با خاتمی یکی بود و حتی این موضوع در برنامه تلویزیونی هم مشخص شد، این قتل ها را کسانی انجام دادند که هم ذائقه با آقای خاتمی بودند، پس ابتدا می بایست به این ها پاسخ دهد.

وی به ابراز علاقه شدید و مکرر خاتمی به حضرت امام(ره) نیز پرداخت و تاکید کرد: «کسی که به حضرت امام خمینی ابراز علاقه کند، ولی حاضر باشد که به جمهوری اسلامی کوچکترین خدشه ای وارد شود، بزرگترین دورغگوی تاریخ است،» چرا که امام خمینی حفظ نظام را اوجب واجبات می دانست.

انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جنوب
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲
2
جناب کوچک زاده! عاملین قتل های زنجیره ای صددرصد ذائقه اشان با جناح شما بوده و هست.....فرافکنی بس است.....
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲
2
قتل های زنجیره ای در زمان خاتمی کشف شد و به پرونده ها رسیدگی شد! عامل اون همفکران شما و تندروهایی چون شما بودند آقای "کوچک" زاده. کینه ی شما از خاتمی به خاطر آن است که جلوی تند روی و منفعت طلبی امثال شما ایستاد که اینگونه تلاش می کنید تاریخ را جعل کنید! حیات شما در دروغ و فریب و تند روی است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲
2
آقای کوچک زاده شما هنوز خیلی کوچکید که بخواهید در مورد افراد بزرگواری چون آقای خاتمی اظهار نظر کنید. ماهیت شما در بین تمام مردم روشن است و همه می دانند که شما و همفکران خشک مغز، جاه طلب، قدرت طلب و خشونت طلبتان چگونه برای ماندن در یک مقام و منصب به هوچیگری و تخریب دیگران روی می آورید پس لطفا خاموش باشید و فعلا از فرصتی که برای ارتزاق از بیت المال برایتان فراهم شده نهایت بهره را ببرید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲
0
در تلویزیون مشخص شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟