کد خبر: ۴۴۸۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲

امتناع آیات عظام مکارم و سبحانی از پذیرفتن توفیقی!

سرپرست وزارت علوم از صبح امروز دیدارهایی با علما و مراجع تقلید قم داشته و این در حالی است که بنابر اعلام منابع مؤثق ، آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی از پذیرفتن جعفر توفیقی برای انجام دیدار، امتناع ورزیده اند.
به گزارش شیرازه به نقل از قم فردا، دکتر جعفر توفیقی از صبح امروز به ترتیب با آیت الله صانعی و نیز آیت الله العظمی وحید خراسانی دیدار و گفتگو داشته و تا پیش از ظهر نیز بر اساس برنامه به ترتیب با آیات عظام شبیری زنجانی و جوادی آملی دیدارهای جداگانه ای خواهد داشت.
بنابر این گزارش، سرپرست وزارت علوم نماز ظهر و عصر را در دفتر آیت الله العظمی موسوی اردبیلی اقامه کرده و بعد از نماز با این مرجع تقلید به گفتگو خواهد پرداخت.
برنامه های عصر توفیقی شامل دیدار با آیات عظام نوری همدانی و علوی گرگانی و نیز دیدار با آیت الله مقتدایی، مدیر سابق حوزه های علمیه می باشد.
وی همچنین در آخرین برنامه خود بعد از نماز مغرب و عشا، پس از برگزاری جلسه مشترک با حضور حجت الاسلام نواب، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب و اعضای هیئت علمی آن، نشست خبری در همین دانشکده خواهد داشت و به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
گفتنی است برخی اقدامات سیاسی و به دور از شعار اعتدال گرایی جعفر توفیقی از جمله برکناری حجت الاسلام و المسلمین شریعتی از ریاست دانشگاه علامه طباطبایی از جمله دلایلی بوده که آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی به شدت با رویه سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری مخالفت کرده اند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲
3
دیدار با ایشون سعادت میخواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲
0
چرا تعاریف آیات عظام وحیدی و جوادی املی و اردبیلی و زنجانی و صانعی رو نمیگین ؟
ایرانی اسلامی
-
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲
1
آفرین بر کسانی که شجاعانه دست رد بر سینه افراطیون وفتنه گران می زنند
باقری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲
0
آیت الله العظمی وحید یک تنه یک حوزه علمیه است پذیرش ایشان توفیقی بس بزرگ برای آقای توفیقی است. حیف که شما حضرت آقای وحید را نمی شناسید و رسانه ملی نیز چون ثناگو نیست وی را به مردم معرفی نمی کند. اگر صبح ها در مسجد اعظم در درس ایشان حضور پیدا کنید قدر وی را هرچند اندک خواهید شناخت.