کد خبر: ۴۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۲
فردا یکشنبه صورت می‌گیرد

گفت‌وگوی چهره به چهره پلیس راهور فارس با شهروندان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از گفت‌وگوی چهره به چهره شهروندان با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی این استان فردا یکشنبه دومین روز از هفته ناجا در مرکز 197 این نیرو خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل ازفارس، فریبا استواری با بیان اینکه فردا یکشنبه دومین روز از هفته ناجا با عنوان «خانواده متدین، قانون‌مداری، آرامش و آسایش» نامگذاری شده است اظهار داشت: دیدار از مرکز نگهداری معلولان ذهنی نرجس شیراز، دیدار از خانه سالمندان مهر،‌‌‌ دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در مدارس و قرائت پیام مهر از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.

معاون اجتماعی انتظامی فارس بیان کرد: فردا همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی این استان و مدیریت خدمات و منابع فرماندهی انتظامی فارس در دفتر نظارت همگانی (197) حضور یافته و پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان می‌شوند.

استواری افزود: این دیدار از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر صورت می‌گیرد و شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 197 تماس گرفته و یا با مراجعه به آدرس چهار راه سینما سعدی، خیابان شوریده شیرازی، دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی فارس (197) مشکلات خود را به صورت حضوری مطرح کنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان