کد خبر: ۴۵۱۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
سایت هاشمی:

شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" را هم حذف کنید

اقدام عجیب پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی در زیر سوال بردن شعارهای انقلابی، جای تامل دارد.

به گزارش شیرازه، به نقل از سایت نیمروز، پس از انتشار خبری در یکی از روزنامه های زنجیره ای به نقل از هاشمی رفسنجانی که گفته بود امام خمینی(ره) موافق حذف شعار "مرگ بر آمریکا" بودند، موج گسترده ای از اعتراض ها و انتقادات به این سخنان شکل گرفت. منتقدین به خاطرات و ماجراهایی که هر از گاهی هاشمی رفسنجانی به نقل از امام خمینی(ره) عنوان می کند ایراد گرفته و ادعا دارند با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) که به صورت مکتوب و مستند موجود و دردسترس است، تناقضی آشکار میان صحبت های هاشمی و فرمایشات امام خمینی(ره) وجود دارد.

در این میان اما اقدام عجیب پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی جای تامل دارد. این سایت طی روزهای گذشته به بازنشر مطالب و صحبت های جنجالی از هاشمی پرداخته که اصحاب و نزدیکان امام(ره) نسبت به درستی و صحت آنها تردید جدی دارند. در آخرین نمونه از این اقدات و پس از درخواست حذف شعار "مرگ بر آمریکا"،این سایت نوشته تا شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" را نیز حذف کنید!

 

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲
2
هر چه میگه درست میگه واسه شما که میبینید 18000000طرفدار داره سخته شنیدنش شما ملکت رو تو این هشت سال نابود کردین نمیدونم جوابه خدا رو چی میخواین بدین لعنت خدا بر دشمنان رفسنجانی درود بر رفسنجانی یار عزیز امام
محمد امیدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲
1
خدایا شر منافقین و طلحه و زبیرها و ابوموسی اشعری ها را از سر نظام جمهوری اسلامی کوتاه بفرما.الله اکبر ،امام خامنه ای رهبر،مرگ بر ضد ولایت فقیه،مرگ بر آمریکا ،مرگ بر انگلیس،مرگ بر منافقین و کفار،مرگ بر صهیونیسم
روایت عمار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲
2
مرگ بر ضد ولایت فقیه ...
مرگ بر اون هایی که فک می کنن انقلاب ارث باباشونه!
مرگ بر آمریکا و همه مشتاقاش ...
دانشجو
-
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲
2
در احادیث در مورد تبعیت و اطاعت از فقها و ولایت فقیه آمده است که:((و الراد عليهم كالراد علينا و الراد علينا كالراد على الله و هو فى حد الشرك .
هم حجتى عليكم و انا حجه الله عليهم ))."کسی که آنها را رد کند(از آنان تبعیت نکند)همانند آن است که ما(ائمه)را رد کرده است و کسی که ما را رد کند مانند این است که خدا را رد کرده است و چنین کاری در حد شرک است.آنان حجت من بر شماید و من حجت خدا بر آنها هستم.
وقتی که حدیث می فرماید کسی که ولی فقیه را انکار کند مشرک است و خدا را قبول ندارد و به خدا شرک ورزیده است آیا ما نمی توانیم به مشرک به خدا بگوییم مرگ بر تو که که به خدا علنا و آشکارا شرک ورزیده ای؟ پس مرگ بر ضد ولایت فقیه.
از کسی که در راه انقلاب و امام و ولایت فقیه این همه متحمل رنج شده است چنین سخنانی دور از انتظار است اللهم اهدنا الصراط المستقیم
هدیه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲
0
مرگ بر ضدولایت فقیه
جانم فدای رهبر