کد خبر: ۴۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲

تیم فوتبال نوجوانان ایران از جام جهانی حذف شد

تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال از ساعت 19:30 به مصاف نیجریه رفت که این دیدار با برتری 4 بر یک نیجریه خاتمه یافت.
به گزارش شیرازه، در ابتدای این دیدار دو تیم بازی برابری انجام دادند اما در ادامه نیجریه توانست با در اختیار گرفتن میانه میدان فشار حملاتش را افزایش دهد. ابتدا جا ماندن خط دفاعی ایران و اشتباه دروازه بان در دقیقه 23 سبب شد اوکن گل نخست نیجریه را به ثمر برساند و در حالی که بازیکنان ایران در شوک گل اول بودند، ایهاناچو دقیقه 25 با شوت از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دروازه ایران را گشود.
 
در ادامه حملات دو تیم نتیجه نداشت و در حالی که به نظر می‌رسید نیمه نخست با همان 2 گل خاتمه یابد، اشتباه مدافع تیم ایران سبب شد موسی محمد در دقیقه 42 گل سوم نیجریه را به ثمر برساند. حملات انتهای نیمه نوجوانان ایران هم نتیجه نداد تا نیمه نخست بازی با برتری 3 بر صفر نیجریه خاتمه یابد.
 
با آغاز نیمه دوم باز هم حملات نیجریه ادامه یافت و تیم ایران هم ضمن تلاش برای حفظ دروازه به دنبال کاهش اختلاف بود اما باز هم این نیجریه بود که توسط یاحایا در دقیقه 76 به گل چهارم رسید. شوت قلی‌زاده در دقیقه 84 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و کمی از سنگینی شکست کاست اما در نهایت با برتری 4 بر یک نیجریه، ایران همانند دوره گذشته در مرحله یک هشتم نهایی از گردونه مسابقات کنار رفت و تیم آفریقایی در یک چهارم نهایی حریف اروگوئه شد.
 
در دیگر دیدار همزمان مرحله یک هشتم نهایی آرژانتین 3 بر یک تونس را شکست داد. فریرا(2)، ایبانز(53) و دریوسی(73) برای آرژانتین و حاج حصین 43 برای تونس گلزنی کردند. آرژانتین نیز حریف ساحل عاج در مرحله یک چهارم پایانی شد.

نظرات بینندگان