کد خبر: ۴۷۷۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۲
با تلاش نیروی انتظامی و شورای تامین لامرد

پسربچه ربوده شده در لامرد تحویل خانواده اش شد

دبیر شورای تامین لامرد گفت: ابوالفضل 12 ساله سرانجام در مدت کم‌تر از 24 ساعت با تلاش نیروی انتظامی و شورای تامین این شهرستان تحویل خانواده خود داده شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حسین حسین زاده اظهار داشت: ابوالفضل نوجوان 12 ساله عصر روز چهارشنبه ششم آذر ماه جاری جلو یکی از آموزشگاه‌های علمی آموزشی واقع در بلوار جهاد کشاورزی شهر لامرد توسط دو سرنشین خودرو پژو پارس سفید رنگ ربوده شد.

وی افزود: پس از این اقدام نیروی انتظامی شهرستان لامرد تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد.

دبیر شورای تامین شهرستان لامرد با اشاره به اینکه در این مدت زمان کوتاه پلیس تحقیقات بسیار خوبی را به صورت داد، گفت: ابوالفضل 12 ساله سرانجام در ساعت یک بامداد امروز در شهرستان جم استان بوشهر پیدا و پس از آن نیز توسط نیروی انتظامی شهرستان لامرد تحویل خانواده این نوجوان لامردی شد.

حسین زاده با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته که این آدم‌ربایی صورت گرفت، جو روانی نامناسبی میان مردم شهر لامرد و به ویژه خانواده‌ها ایجاد شد، بیان داشت: در چند سال گذشته هیچ‌گونه آدم‌ربایی نه تنها در شهر لامرد بلکه در سطح این شهرستان انجام  نشده است.

وی اضافه کرد: اختلافات داخلی درون خانوادگی سبب ربودن شدن ابوالفضل 12 ساله شده بود.

این مسئول همچنین از کشف 12 کیلوگرم تریاک در مسیر ارتباطی روستای رکن‌آباد به دهستان سیگار بخش مرکزی لامرد نیز خبر داد و تصریح کرد: بامداد امروز نیز باز با تلاش‌های گسترده و شبانه‌روزی نیروی انتظامی 12 کیلوگرم تریاک در مسیر روستای رکن‌آباد به دهستان سیگار بخش مرکزی لامرد از یک خودرو سمند کشف و ضبط شد.

حسین زاده ادامه داد: در این کشف و ضبط سرنشینان خودرو سمند با استفاده از تاریکی فرار کردند اما خودرو و محموله 12 کیلوگرمی تریاک توسط نیروی انتظامی شهرستان لامرد کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲
0
تلاش شورای تامین ؟؟!
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲
0
دست شما درد نکنه