کد خبر: ۴۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲

پرداخت صددرصد هزينه هاي بستري درمان بازنشستگان با بيمه طلايي

صد درصد هزینه های بستری درمان بازنشستگان در قالب بیمه طلایی پرداخت می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از واحد مرکزی خبر، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در جمع بازنشستگان شهرستان آباده گفت : نزدیک به 70 درصد از کل مبلغ قرارداد بابت خدمات بستری درمان تاکنون پرداخت شده است .
ایراندخت عطاریان از آغاز اجرای طرح ملی بیمه طلایی برای بازنشستگان و خانواده تحت تکفل آنان خبر داد و گفت : تاکنون بیش از یک میلیون و 82 هزار و 867 نفر با مراجعه به بیمارستان های طرف قرارداد تحت درمان قرارگرفته اند.
وی افزود : بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر از بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان تحت بیمه طلایی قرار دارند.
عطاریان اضافه کرد : اگر بازنشسته ای به مراکز یا بیمارستان های طرف قرارداد با سازمان بیمه گر مراجعه کند هیچ گونه هزینه ای پرداخت نخواهد کرد و در صورت مراجعه به بیمارستان های غیر طرف قرارداد نیز هزینه های درمانی وی در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده در مدت پنج روز محاسبه می شود .
وی با بیان اینکه امسال بیش از 70 هزار نفر وام ضروری از صندوق دریافت می کنند گفت : این وام حدود 2 میلیون تومان و با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت 36 ماهه است که متقاضیان باید نسبت به تکمیل فرم ثبت نام به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه نمایند.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان را از دیگر برنامه های این صندوق اعلام کرد وگفت : صندوق بازنشستگی کشوری با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد پویایی ، نشاط و مشارکت اجتماعی این فرصت را برای بازنشستگان و خانواده آنان فراهم کرد تا در دوران بازنشستگی از اماکن تاریخی ، فرهنگی و مذهبی بازدید کنند .
همچنین با حضور مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور ساخت خانه مهر بازنشستگان در آباده آغاز شد .
عطاریان ، تاسیس «خانه مهر» برای بازنشستگان شهرستان آباده را اقدامی برای بهبود اوقات فراغت آنان دانست .

انتهای پیام/
نظرات بینندگان