کد خبر: ۴۸۷۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۲

27 آذر؛ همایش وحدت حوزه و دانشگاه در شیراز

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مهدی کاظمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 27 آذر مراسم بزرگداشت شهید مفتح و همایش وحدت حوزه و دانشگاه به همت بسیج دانشجویی این استان و با همکاری بسیج طلاب فارس، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه این استان و صدا و سیمای مرکز فارس با حضور طلاب، اساتید حوزه‌های علمیه، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های شیراز در تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت شهید مفتح گفت: سخنرانی، بحث تخصصی در مورد وحدت حوزه و دانشگاه و تجلیل از طلاب و دانشجویان نخبه از جمله برنامه‌های این همایش است.

کاظمی بر وحدت حوزه و دانشگاه و هدایت جامعه به سمت توسعه تاکید و اضافه کرد: دشمنان به دنبال فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه و تفرقه بین آن‌ها هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه برای جامعه، رسیدن به تکامل علمی را یکی از مهمترین دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه شتاب در روند پیشرفت جامعه است.

کاظمی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه باید از ظرفیت و تجربیات یکدیگر استفاده کنند ادامه داد: مذهب مهم‌ترین عامل وحدت حوزه و دانشگاه بوده چراکه با گسترش مذهب در حوزه و دانشگاه می‌توان انسجام را تأمین کنیم.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را یکی از مهم‌ترین آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: یکی از دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه ناامیدی دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با گرامیداشت هفته پژوهش بیان داشت: وضعیت پژوهش پس از پیروزی انقلاب اسلامی با زمان پیش از آن قابل مقایسه نیست و امروزه شاهد رشد بسیار خوبی در این عرصه هستیم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲
0
واقعا این همایش در دانشگاه شیراز برگزار شده اونم باشکوه؟من که هیچ تبلیغی برای این همایش باشکوه در دانشگاه ندیدم
دانشگاه و حوزه در این زمینه خیلی ضعیف کار کردن داخل دانشگاه فقط یه بنر برای روز وحدت حوزه و دانشگاه دیدم جالبه که یکی از خوابگاههای دانشگاه به نام شهید مفتح است ولی از اندیشه های شهید مفتح چی؟