کد خبر: ۴۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۲

سرمربی جدید تیم فوتبال برق شیراز معرفی شد

به دنبال تصمیم هیات فوتبال فارس مبنی بر اداره تیم فوتبال برق شیراز تا صدور رای دیوان عدالت اداری، مهرداد شکاری به عنوان سرمربی جدید تیم برق شیراز معرفی شد.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، مهردادشکاری روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا بیان داشت: روز گذشته نشستی با سهامداران باشگاه برگزارشد و مقرر شد تیم برق را در ادامه مسابقات فوتبال دسته دوم کشور همراهی کنم .

وی اضافه کرد: در آن نشست اعلام کردم وظیفه سهامداران فقط آوردن منابع مالی و رفع مشکل بازیکنان است و اجازه دخالت در امور فنی را نخواهم داد.

شکاری بیان داشت:روز گذشته تمرینات تیم را آغاز کردیم و پس از بازی برابر شهرداری جویبار نیز اعضای کادر فنی را معرفی خواهم کرد.

وی گفت: بنا به درخواست سرپرست هیات فوتبال فارس و دینی که نسبت به برق شیراز داشتم این مسوولیت را پذیرفتم و انتظار داریم همه به ویژه اداره کل ورزش و جوانان حمایت کنند تا برق شیراز جان دوباره ای بگیرد.

پس از واگذاری مزایده سهام باشگاه برق شیراز به حسین فارسی، پیشکسوتان برق شیراز به دیوان عدالت اداری شکایت کردند و این انتقال را غیر قانونی دانستند .

پرونده این موضوع در شعبه یکم دیوان عدالت اداری تشکیل شد و در اولین گام ، این شعبه انتقال مذکور را غیر قانونی دانست و رای به ابطال آن داد.

تیم فوتبال برق شیراز در چارچوب مسابقات فوتبال دسته دوم کشور روز چهارشنبه چهارم دیماه در ورزشگاه اختصاصی برق شیراز به مصاف تیم شهرداری جویبار می رود.
نظرات بینندگان