کد خبر: ۴۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۲

دختر 16 ساله شیرازی قربانی دنیای مجازی شد

پس از مطرح شدن این درخواست زمانی که فاطمه متوجه نیت شوم این فرد می شود، موضوع را با خانواده اش در میان گذاشته و اقدام به شکایت از کاربری به نام نوید می کند.
به گزارش شیرازه به نقل از قدس آنلاین، رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف پرونده ای خبر داد، که در آن دختری 16 ساله، دانش آموز یکی از دبیرستان های شهر شیراز به دلیل استفاده نادرست از نرم افزار گوشی تلفن همراه، خود و خانواده اش را دچار مشکل کرد.

سرهنگ سیدموسی حسینی در این خصوص گفت: ماجرا از زمانی آغاز می شود که فاطمه در سال 1390 از طریق یکی از دوستانش با نرم افزار "ارسال پیامک مجانی تلفن همراه" آشنا شده و پس از نصب آن بر روی تلفن همراه خود و در گشت زنی در فضای این نرم افزار با فردی به نام نوید آشنا می شود.

 وی ادامه داد: در طول مدت آشنایی شاکی با کاربر "ارسال پیامک مجانی تلفن همراه" وی در اثر اعتماد و شناخت نادرست از آسیب های این فضا اقدام به ارسال تصاویر و یک سری اطلاعات شخصی می کند.

رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: نوید پس از گذشت حدود یک سال از ارتباط با فاطمه از او درخواست ارتباط نامشروع می کند و زمانی که با مخالفت او رو به رو می شود، اقدام به تهدید به انتشار تصاویرش در فضای مجازی می کند.

 سرهنگ حسینی بیان کرد: پس از مطرح شدن این درخواست زمانی که فاطمه متوجه نیت شوم این فرد می شود، موضوع را با خانواده اش در میان گذاشته و اقدام به شکایت از کاربری به نام نوید می کند.

وی گفت: کارشناسان پلیس "فتا" استان فارس با توجه به حساسیت موضوع متهم را شناسایی و دستگیر کردند.


نظرات بینندگان