کد خبر: ۴۹۱۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۲
با گذشت کمتر از 4 ماه؛

تغییرات دولت از ۲ هزار نفر گذشت/ ماجرای کلیدی که کار داس را می‌کند!

پس از گذشت کمتر از چهار ماه از آغاز به کار دولت یازدهم، موج برکناری مدیران دستگاه‌های دولتی به بیش از ۲ هزار نفر رسید.

با گذشت کمتر از 4 ماه از آغاز به کار دولت یازدهم، موج برکناری مدیران دستگاه‌های دولتی به عدد دو هزار و شصت و هشت نفر در سراسر کشور رسید.

به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، در میان دستگاه‌های دولتی، وزارت کشور، وزارت بهداشت و وزارت نفت بیشترین تغییرات را داشته‌اند.

در بین این دستگاه‌ها، تغییرات گسترده در وزارت بهداشت که یک دستگاه تخصصی محسوب می‌شود و مسائل سیاسی تاثیر حداقلی در انتخاب مدیران آن دارد، قابل تامل است.

برکناری بیش از 200 تن از مدیران بیمارستان‌ها، دانشکده‌های پزشکی و مدیران نهادهای پژوهشی حوزه درمان در دولت یازدهم، این سوال را مطرح می‌کند که آیا تمامی افراد برکنارشده، افراد بی‌کفایتی بوده‌اند؟

نکته دیگر این تغییرات عدم اطلاع رسانی و شفافیت برخی پرتال های وزارتخانه هاست که ظاهرا انتصاب های مدیران خود را محرمانه تلقی کرده اند و از انتشار اسامی مدیران جدید خودداری می کنند.

  به گزارش شیرازه، اگرچه روحانی در روزهای ابتدایی دولتش ادعا می‌کرد که به جای داس، کلید دست گرفته است تا مشکلات را حل کند، اما به نظر حالا کلیدی که کار داس را می‌کند، در دست او و یاران اصلی‌اش قرار دارد.

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جنوب
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۲
0
چقدر پررو تشریف دارید............حافظه تاریخی شما هم خیلی خرابه!!! احتمالا الزایمر دارید ........... دولت عدالت محورتان گویا یادتان رفته چگونه همه را قلع و قم فرمودند.............کسانی که اتوبوسی آمدند باید هم اتوبوسی بروند!!!!!!!!!!!!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۲
0
این تغییرات صرفا به معنی عدم کفایت نمیتواند باشد. اما حق مدیران جدید است که با همفکران خود کار کنند و سیاست هایشان را پیش ببرند. مثلا اقای ظریف ایا میتوانست با تیم قبلی به این موفقیت ها دست پیدا کند؟ به نظر میرسد برای پویایی فکری و ایجاد خلاقیت و فکرهای نو تغییرات بسیار بیشتری لازم است و اقای روحانی و تیمشان کوتاهی میکنند
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۲
0
با سلام
لطفا اگر ممکن است تغییرات را در مدت زمان مشابه دولت نهم را هم بگذترید تا بتوانیم مقایسه بهتری داشته باشیم. سایت های هر یک از جناح ها از موضع خودش دفاع می کند. لطفا اعداد مقایسه ای بگذارید ما خودمان مقایسه و تحلیل می کنیم.
متشکرم