کد خبر: ۴۹۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۲

شرط یک ژنرال درباره‌ی ورود نوکران آمریکا به ایران+سند

فرمانده ی «گردان کوثر»، در جریان «عملیات کربلای 5» با اصابت گلوله مستقیم دشمن بعثی به پیشانی اش، در منطقه‌ی عملیاتی «شلمچه»، پنجه بر بام آیمان گرفت و بر ایوان عرش پرکشید.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، «محمد‌مهدی علی‌محمدی» به تاریخ 29 دی ماه 1338 در شهرستان «اقلید» (استان فارس) متولد شد. او 27 سال بعد، به تاریخ 1 بهمن ماه 1365 در جریان «عملیات کربلای 5» با اصابت گلوله مستقیم دشمن بعثی به پیشانی اش، در منطقه‌ی عملیاتی «شلمچه»، پنجه بر بام آیمان گرفت و بر ایوان عرش پرکشید.
«محمد مهدی» در زمان شهادت، فرماندهی «گردان کوثر» از «تیپ ۳۳ المهدی» را بر عهده داشت.
آن چه خواهید خواند، متن کامل تنها وصیت نامه ی به جا مانده از آن سردارِ کوثردل است.

روحمان با یادش شاد



بسم الله الرحمن الرحيم
 الحمد الله رب العالمين
 والصلوه والسلام على سيد الانبياء والمرسلين
و لعنه الله على اعدائهم اجمعين
 اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
واعدو لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخيل ترهبون به عدوالله وعدوكم

درموقع حركت بسوى خدا، آن چنان خود را آماده كن كه گوييا ديگر برنمى گردى . امام صادق (ع)

خط سرخ شهادت، خط آل محمد وعلى (ع) است و اين افتخار از خاندان نبوت و ولايت به ذريه طيبه آن بزرگواران و به پيروان خط آنان ‌به ارث رسيده است . همان‌طور كه امام سازش ناپذيرمان فرمود : به جبهه رويد تا جوانان كه درجبهه هستند خسته نشوند ، من سنگينى اين مطلب را بردوش خود احساس كردم و براى اجراى عدالت و قانون الهى به نبرد حق عليه باطل رفتم .
 دراين‌جا سخنى چند با برادران پاسدارم دارم .
از شما عزيزان مى خواهم كه اطاعت امر امام كنيد و او را تنها نگذاريد و هر لحظه خدا را شاهد اعمال خود بدانيد. شما سرمايه هاى اصلى و معلم انقلاب هستيد. مستضعفان عالم به شما چشم امید دوخته اند. جبهه ها را خالى نگذاريد، «نماز» را سبك نشماريد. امام صادق (ع) ميفرمايد : كسى كه نماز را سبك بشمارد مورد شفاعت ما واقع نمى شود.  «امر به معروف و نهى از منكر». كنيد و در كارهاى خود نظم و اخلاق اسلامى داشته باشيد.
  اسلحه‌ی «اخلاق اسلامى»، برنده‌ترين اسلحه هاى مدرن تمدن امروزى است. چه بسا با اخلاق بد كه گناه كبيره است، عده زيادى به اين انقلاب بدبين شوند و شما عملا با اخلاق خوب خود مى توانيد به‌ترين مبلغ باشيد. نمازِ عبادى سياسى جمعه را سبك نشماريد و بدون عذر ترك نكنيد .
 از خانواده ام مى خواهم كه با متانت , استقامت , صبر و بردبارى شهادت مرا پذيرا شوند .
از همسرم كه همواره در زندگى مشوق من بود و هيچ گاه مانع براى رسيدن به هدفم نبود و درسختى ها و راحتى ها با من بود تشكر مى كنم و انشاءالله كه دخترم را زينب گونه تربيت كند و در اولين فرصت نماز و قرآن را به او بياموزد . مى دانم كه خدا بار ديگر شما را امتحان نمود. اين دفعه علاوه برخواهر شهيد بودن، خداوند شما را به عنوان همسرِ شهيد نيز آزمايش مى كند . انسان هربار كه ازعهده امتحانى برمى آيد، خداوند از او امتحان سخت ترى‌ به عمل مى آورد .
 از پدر و مادرم مى خواهم كه مرا حلال كنند و اگر نتوانستم در طول عمرم خدمتى براى آن‌ها بكنم، از حق خود بگذرند و مرا حلال كنند. من امانتى بودم در بين شما و خدا امانت خود را پس گرفت و به جاى گريه براى من، براى «امام حسين (ع)» گريه كنيد .
ازمال دنيا، خانه كوچكى دارم كه آن ‌را به همسرم مى بخشم .
درخاتمه ,  گروه هاى مقاومت و پايگاههاى مقاومت شاهرگ اصلى بسيج مى باشند كه مسئوليت مستقيم اين ها به عهده مسئول بسیج و درمرحله بعدى به عهده ديگر پرسنل بسيج و سپاه می باشد. اين ها را تقويت كنيد.  اين جا بود كه فرمان بسيج صادرشد . ارتش 20 ميليونى فرمانش صادر شد  كه آمريكا بداند اگر 2 ميليون يا 3 ميليون ارتش دارد، ملت ايران 20 ميليون دارد و هر آمريكايى و هر يك از نوكران آمريكا بخواهند در اين كشور وارد بشوند، بايد از روى 36 ميليون جمعيت ايرانى بگذرند. اين مطلب را امام عزيزمان خواست .
والسلام



تصویری از اصل وصیت نامه شهید «محمد‌مهدی علی‌محمدی»



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲
0
خداوندروحشان راباامام شهیدشان‏(حسین‏(ع‏)محشوربگرداندوماهمواره مدیون خون پاکشان هستیم.