کد خبر: ۵۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ پنج‌شنبه 26 دی

«استاندار باید به صورت تحکمی نسبت به حل مشکلات اقدام کند»

رد پای برف هنوز در برخی روزنامه‌های استان دیده می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه؛ «خبر جنوب» امروز در گزارشی با عنوان «بی‌اعتنایی یک روابط عمومی به وقتی که برای همه طلاست به جز خبرنگار»، به یکی از مشکلات مهم خبرنگاران یعنی بدقولی‌ها و تاخیرها در اجرای برنامه‌ها پرداخته است. این روزنامه در گزارش دیگری با عنوان «نمایشگاه روابط عمومی و تبلیغات به چشم هیچ‌کس نیامد!» نوشته است: «روابط عمومی برخی از ادارات و سازمان‌های استان که روز سه‌شنبه هفته جاری با شوق زایدالوصفی آمده بودند تا در نمایشگاه رسانه و تبلیغات و روابط عمومی توانایی‌هایشان را در معرض دید بازدیدکنندگان بگذارند ... در فضای سوت و کور و استقبال کم‌رنگ بازدیدکنندگان ماتشان برد». اما «خبرجنوب» امروز ویژه‌نامه مجلس شورای اسلامی‌اش را هم منتشر کرده است. «ترافیک اختلافات در طرح ترافیک شیراز» عنوان گزارشی‌ است که به فراهم نشدن زیرساخت‌های مورد نیاز و اختلاف‌نظر مسئولان که مردم را سرگردان کرده پرداخته است. قادری نماینده شیراز در این خصوص گفته است شرط و شروط گذاشتن برای اجرای طرح زیبنده برخی مدیران و دستگاه‌ها نیست. از آن‌سو ذوالانوار دیگر نماینده شیراز هم اظهار داشته وقتی زیرساخت‌ها فراهم نیست چگونه اجرای طرح ترافیک می‌تواند مفید باشد؟! میزگرد «خبر مجلس» این ویژه‌نامه هم به گفتگو با سه نماینده استان فارس در خصوص بارش برف سنگینی که موجب مشکلات بسیاری در برخی شهرهای استان شد،‌ اختصاص یافته است. الیاس طاهری نماینده اقلید گفته: «در حوادث روزهای گذشته انتظار بیشتری از مسئولان داشتیم تا با آمادگی، همکاری و هماهنگی بیشتر به رفع مشکلات بارش‌های اخیر بپردازند». نوذرشفیعی نماینده ممسنی هم ضمن بیان ضرورت برخورد جدی با دستگاه‌های کم‌کار گفته: «شرایطی که در روزهای اخیر رقم خورد نشان داد که ما حتی اگر توانایی کافی هم داشته باشیم در برخی بخش‌ها مدیریت کافی نداریم». اما سید عنایت‌الله هاشمی نماینده سپیدان هم اظهار داشته: «در مواقعی که ناهماهنگی وجود دارد استاندار باید به صورت تحکمی نسبت به حل مشکلات اقدام کند و راه ناهماهنگی‌ها را ببند».

اما «نیم‌نگاه» تیتر یک خود را به سخنان دکتر خدائیان در نشست ستاد مبارزه با جرایم خاص اختصاص داه؛ «قضات استان با سارقان و زورگیران با جدیت برخورد کنند». دیدار شهردار شیراز با یکی از خانواده‌‌های شهدا هم از دیگر عناوینی است که در صفحه اول این روزنامه دیده می‌شود. هم‌چنین یک صفحه این روزنامه به بازتاب رحلت آیت‌الله ارسنجانی در رسانه‌های ملی و منطقه‌ای اختصاص یافته است.

«عصر مردم» ترجیح داده تا سخنان رئیس جمهور در استان خوزستان مبنی بر «تبعیض در مورد اقوام و عشایر را نمی‌پذیریم» را تیتر یک خود کند. «ضرورت شیرین کردن آب خلیج فارس» نیز تیتری است که از میان سخنان ذولانوار انتخاب شده است. او گفته: «در جریان بارش برف در شیراز، زحمات و رنج‌هایی که برخی دستگاه‌های خدمات رسان متحمل شدند، نادیده گرفته شد».

«روزنامه» افسانه هم امروز چون پنج‌شنبه است، منتشر نشده!

نظرات بینندگان