کد خبر: ۴۹۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
فرمانده سپاه ثارالله شیراز:

بسیج جان بسیاری از مسافران را از مرگ نجات داد/ برای بارش برف سنگین آماده ایم

سپاه ناحیه ثارالله این آمادگی را دارد که همدوش با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی این استان به کمک همشهریان و هموطنان در بارش برف سنگین و مسدود شدن راه‌ها و محورها بشتابد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس منصور میرزائیان فرمانده سپاه ثارالله شیراز اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد نزول رحمت الهی باران و برف در استان فارس به ویژه شهرستان شیراز بودیم، و هرچند این رحمت موجب سرور و شادمانی مردم شد اما مشکلاتی را برای مسافران در محورهای مواصلاتی به‌وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز با خبر مسدود شدن محور شیراز - کازرون و نیز ارژن و خان زنیان با آماده باش کامل و با اعزام یک اکیپ و تجهیزات بلافاصله به منطقه برف‌گیر، مبادرت به نجات مسافرانی که در برف مانده بودند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: این ناحیه علاوه بر اعزام اکیپ امداد و نجات، با حمل آذوقه و مواد سوختی، جان بسیاری از مسافران را از مرگ نجات داد.

میرزائیان بیان داشت: سپاه ناحیه ثارالله این آمادگی را دارد که همدوش با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی این استان به کمک همشهریان و هموطنان در بارش برف سنگین و مسدود شدن راه‌ها و محورها بشتابد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش هواشناسی مبنی بر بارش احتمالی برف سنگین از امروز در استان فارس، این ناحیه مانند گذشته با اعزام اکیپ‌های امداد و نجات و با تجهیزات کامل برای هر نوع حوادث احتمالی آمادگی کامل را دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مخلص پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲
0
حاج منصور جان چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .همه می دانند که سپاه صدمیلیون کار میکند .یک صد تومان گزارش می دهد اما دیگران صد تومان کار می کنند اما صد مییون گزارش می دهند .درود برشما وهمکاران غیرتمند ودلاورتان درود درود درود.پایدار بمانید انشاءالله