کد خبر: ۵۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۲

چهار نفر از برگزیدگان جشنواره رازی شیرازی هستند+ اسامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: چهار نفر از این دانشگاه برگزیده جشنواره رازی شدند و از رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدهادی ایمانیه اظهار داشت: چهار نفر از برگزیدگان جشنواره رازی امسال از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بودند که در مراسم قدردانی از منتخبان جشنواره لوح تقدیر خود را از رئیس جمهوری دریافت کردند.

وی افزود: مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده‌های دارویی شیراز در این جشنواره به عنوان مرکز رشد برتر علوم پزشکی در کشور معرفی شد که دکتر هاشم منتصری به عنوان رئیس این مرکز رشد لوح تقدیر را از رئیس جمهوری دریافت کرد و علاوه بر این در بخش‌های مختلف نیز فعالان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

ایمانیه ابراز داشت: دکتر مهرداد عسکریان به عنوان محقق برگزیده رتبه سوم گروه علوم بهداشتی و مدیریت تغذیه را در نوزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی کسب کرد و همچنین دکتر بیتا گرامی زاده نائینی نیز به عنوان محقق برگزیده رتبه سوم گروه علوم بالینی داخلی این جشنواره را به خود اختصاص داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: دکتر آرمان زرگران از دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز موفق شد عنوان محقق جوان برگزیده گروه طب سنتی ایرانی اسلامی نوزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی را به دست آورد.


نظرات بینندگان