کد خبر: ۵۰۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲

عضوشورای شهر شیراز: من از عملکرد خوب شهرداری در روزهای برفی تشکر می‌کنم

مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز به حول قوه الهی مدت 6 ماه است که فعالیتش را در شهر شیراز آغاز نموده و بحمدالله تاکنون موفق به اجرای پروژه های شهری خوبی توسط خیرین گردیده است.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، محمد حق نگر در صحن علنی شورا در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بیان داشت: تقدیر ویژه از پرسنل زحمت کش شهرداری را دارم. طی بارش رحمت الهی که شیراز را سفیدپوش کرد شاهد تلاش بی وقفه این عزیزان و حضور قدرتمند و مسئولانه کلیه همکاران در شهرداری بودیم که بدینوسیله از زحمات بی وقفه حوزه معاونت اجرایی که در این عملیات سنگ تمام گذاشت تشکر ویژه می نمایم و از مردم خوب شهرمان که در برف سوم با روحیه همکاری و مساعدت بیشتر مراتب سپاسگزاری خویش را از این نعمت الهی ابراز داشتند تشکر می نمایم.

وی در بخش دیگری از نطق خود خاطرنشان کرد: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز به حول قوه الهی مدت 6 ماه است که فعالیتش را در شهر شیراز آغاز نموده و بحمدالله تاکنون موفق به اجرای پروژه های شهری خوبی توسط خیرین گردیده است.

وی افزود: پروژه هایی که توسط مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز مدیریت می شود در برگیرنده همه سلائق و اندیشه های خیرین است. چه بسا که بعضی از خیرین در حال احداث یک مرکز اشتغال زائی بوده و آن را در فضای امروز پر بازده تر از بعضی فعالیت های دیگر می شناسند.

حق نگر تصریح کرد: خیرین شهرساز و فرهنگ ساز با احداث فضاهایی نظیر پل عابر پیاده،سالن ورزشی، ساخت سرویس های بهداشتی، ساخت سقاخانه،ساخت نمازخانه در پارکها،ساخت پارک، ساخت کتابخانه و سایر فعالیتهای متنوع شهری می توانند نام خویش را برای همیشه در شهر شیراز جاودان نموده و از خویش باقیات صالحات باقی گذارند.
انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
1
شما از کی تشکر نمی کنی؟!