کد خبر: ۵۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

راه اندازی یک دانشکده جدید در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

راه‌اندازی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شورای گسترش دانشگاه‌های وزارت بهداشت به تصویب رسید.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس این دانشگاه در نشستی که به مناسبت تصویب دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی شیراز برگزار شده بود، اظهار داشت: علوم نوین نشان دهنده نشاط، زندگی و رو به پیشرفت بودن است و دانشکده علوم و فناوری‌های نوین نیز موجب ایجاد روحیه نشاط و بالندگی می‌شود.

محمدهادی ایمانیه افزود: برای رسیدن به هدف نهایی و تعالی این دانشکده، همکاری سایر دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی با اعضای دانشکده علوم و فناوری‌های نوین، به ویژه دانشجویان برای انجام امور پژوهشی پایان‌نامه‌های آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و در صورت وجود هرگونه مشکل، با همکاری و ایجاد تفاهم مسائل و مشکلات رفع خواهد شد.

وی از رئیس دانشکده علوم نوین و معاون آموزشی دانشگاه تشکر کرد و پیگیری ایشان در ارتقای دانشکده را موجب ایجاد انگیزه بیان کرد و ابراز داشت: با توجه به درخواست مسئولان دانشکده، سعی می‌کنیم که با هماهنگی معاونان آموزشی و توسعه مدیریت و منابع در مورد تامین مکانی با فضای بیشتر و مناسب‌تر برای دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی مساعدت و همکاری لازم را داشته باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه نیز گفت: با دریافت این مصوبه، از این پس ادامه حیات دانشکده در سایه تلاش همگان و ارتقای کیفی ابعاد مختلف آموزشی و پژوهشی میسر خواهد شد.

محمد مهدی ثاقب ابراز امیدواری کرد که دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی شیراز بتواند به عنوان یک دانشکده شاخص در منطقه مطرح شود.


نظرات بینندگان