کد خبر: ۵۱۴۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

حاشیه‌های سفر استاندار به کازرون

با رونمایی ناگهانی از تندیس حضرت سلمان ، استاندار گفت تا کنون سلمان را به این شکل ندیده بودم. ظاهرا قبل از این استاندار با حضرت سلمان دیدار داشته اند!

به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه٬ سفر استاندار به کازرون حاشیه‌هایی داشت که کازرون‌خبر آن‌ها را منتشر کرده؛

- مسئولین شهرستان قریب به یک ساعت در میدان امام حسین(ع) تجمع کرده بودند تا هنگام ورود استاندار به شهرکازرون از وی استقبال رسمی بعمل آورند.

 - با توجه به برنامه سراسر کشور ساعت 15 مراسم گلباران قبور شهدا در گلزارهای شهدای کشور برگزار شد که به خاطر سفر استاندار این برنامه با تاخیر یک ساعته در شهرکازرون اجرا گردید.

- بر اساس روال سالهای گذشته مراسم گلباران گلزار شهدای کازرون ابتدا از گلزار شهدای گمنام و سپس گلزار های سیدمحمد و بهشت زهرا ادامه می‌یافت که متاسفانه امسال گلزار شهدای گمنام از لیست گلباران مسئولین شهرستان به فراموشی سپرده شد.

- در  مراسم بهره برداری از پروژه 180واحدی مسکن مهر کازرون ، آنچنان کارهای پایانی ساختمان با تعجیل و فشرده انجام شده بود که ملات برخی از قسمت ها تا زمان بهره بهرداری خیس و تازه بود.

 - قرار بود استاندار در برنامه رونمایی از تندیس حضرت سلمان پارچه را از روی تندیس کنار بکشد که متاسفانه پارچه توسط  باد کنار زده شد و فقط استاندار نگاه کرد.

- با رونمایی ناگهانی از تندیس حضرت سلمان ، استاندار گفت تا کنون سلمان را به این شکل ندیده بودم. ظاهرا قبل از این استاندار با حضرت سلمان دیدار داشته اند!

- حاضران مراسم رونمایی از تندیس می گفتند : این تندیس حضرت سلمان است یا تندیس صحابه بزرگ پیامبر(ص)؛ بلال حبشی؟!

- در مراسم جشن انقلاب که در مسجد ملابرات برگزار شد ، تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب  نیز حضور پیداکرده بودند که یکی از آنها درخواست سخنرانی قبل از استاندار را داشت. مجری  به خاطر عدم هماهنگی قبلی و کمبود وقت  اجازه صحبت به وی نداد. 

- در پایان مراسم  سخنرانی استاندار  در جمع مردم کازرون قریب به 10 تا 15 نفر از فعالان سیاسی به طرف استاندار رفته وپنج شش نفری از این گروه، با صدای بلند شعارهایی  از قبیل «فرمانداری ویژه حق مسلم ماست»!

- قرار بود در پایان مراسم جشن ، قرار گاه سایبری شهید دکتر علی اکبر پیرویان و سایت جامع پایگاه مقاومت بسیج فجر مسجد ملابرات به دست استاندار  افتتاح و رونمایی شود که به خاطر حاشیه سازی های سیاسی لغو شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
0
سایت شیرازه چرا خبر سفر استاندار به منطقه قه بس را جامع ندارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
0
حاشیه نگار اماتور.
چرا اینقد استاندار را تخریب کردی؟