کد خبر: ۵۲۲۱۲
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۲

رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز ابقا شد/ تیر افراطی‌ها به سنگ خورد

محمد هادی ایمانیه در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابقا شد.
به گزارش شیرازه، دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پس از مدت‌ها کش و قوس و انواع و اقسام فشارهای سیاسی و رسانه‌ای به وزارت بهداشت مبنی بر عزل دکتر ایمانیه بالاخره امروز حکم ابقای وی از سوی وزیر ابلاغ شد.

اگر چه تاکنون در عزل مدیران انقلابی بیشتر از این‌که کلید دولت تدبیر و امید دیده شود، داس او دیده شده، اما همانطور که قبلا در تحلیل شیرازه از وضعیت انتصابات در وزارت بهداشت و درمان گفته شد وزیر این وزارتخانه مهم و حساس ثابت کرده که شایسته سالاری برای او بیشتر از سیاسی بازی و بازی با سیاست جریانات سهم خواه اهمیت دارد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد هادي ايمانيه

رئيس محترم دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني شيراز

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ در سمت رياست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شيراز ابقاء می شوید.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخشهای حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:

1-تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان.

2- ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی

3- صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی.

4- عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت يازدهم.

5- توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود.

6- توجه به امر اعتدال، توانمندي وشایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه‌ سلامت.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظايف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

دكتر سيد حسن هاشمي

وزيــر

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
س ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
2
ضمن تشکر از وزیر محترم بهداشت به خاطر حسن انتخاب ایشان در مورد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تبریک به جناب آقای دکتر ایمانیه
ان شا اله که بیمارستان 24 تخته حضرت سیدالشهداء قادرآباد هم مد نظر آن ریاست محترم قرار گیرد ومردم این بخش هم از مزایای این بیمارستان برخوردار شوند باتشکر
دارابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
1
آقای دکتر ایمانیه بیمارستان دوم داراب یادتون نره
خود شما بهتر از هر کسی می دانید که وضعیت بیمارستان داراب چه قدر بد است
خرامه کربال عشایر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
1
وضعیت بیمارستان شهرستان خرامه هم خوب نیست و با مشکلات بسیاری روبه روست.خدا می داند که چه تعداد زیادی از مردم خرامه به خاطر نبود تجهیزات و نبود دکترین متخصص و دور بودن از شهر شیراز و ... در جاده (بین شیراز خرامه) فوت نموده اند.یعنی به دلیل زود نرسیدن و به موقع نرسیدن بیمار به شیراز که به خاطر نبود تجهیزات و دکتر خوب در خرامه جان خود را از دست داده اند.عاجزانه تمنای رسیدگی را داریم
جام زهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
1
سلام
شاید همیشه این ضرب المثل را قبول نمیکردم که “صلاح مملکت خویش را خسروان دانند” اصولا این ضرب المثل در جامعه دموکراسی جایی نداشته و ندارد و در اصل “صلاح مملکت خویش را مردمان دانند” درست است. حال:
۱- دوستانی که هم و غم خود را نا کنون گذاشتند برای تغییر خسته نباشند. کار اصلی الان این است که نگذارین از این به بعد ایشان کج نروند. البته پیگیری قانونی بودن حکم نیز مهم است چون هم بیش از دو دوره است و هم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ندارد.
۲- آقای وزیر و وزارت خانه نیز تمابل به اصولگرایی دارد و بی تدبیری را تا جایی کشاندند که حتا ساعتی هم گوش به مخالفان نداند. حتا اگرهم با نقشه قبلی آقای دکتر ایمانیه، فردا استعفا بدهد هم باز هم روش و منش شما کاملا اشکال دارد. یکی طلبتان تا ۲ سال دیگه هم دیگر را ببینیم.
۳- آقای دکتر ایمانیه، تبریک ما را بپذیرید. از همه روشهایی که بکار بردید و یا نبردید (نمیتونم مدیونتان شوم) بالاخره خوب جواب گرفتید.برخی اوقات خدا یا بنده خدا به انسان فرصتی میدهد که این فرصت برای شما غنیمت باید باشد. بیایید کارهایی که پیش خدا و خودتان کردید و خواسته و ناخواسته ظلمی مرتکب شدید یا حقی را ضایع کردید کاملا حق ضایع شده را برگردانید. از این فرصت استفاده کنید و کینه از دلتان بیرون بیفکنید. باشد تا خدا بیامرزد.
۴- دوستانی که برای ایشان لابی میزدند و با مخالفان صحبت میکردند و پیشنهاد پست و مقام میدادند آیا اینک هم این کار را میکنند؟ باز هم میخواهند اصلاح ذات البین کنند!! یا نه دیگر به ملک ری خود رسیدند.
۵- دوستانی که قبول پست کردند و میگفتند که کم کم میخواهند شاکله مدیریت را عوض کنند باید عرض کنیم که حالا حالاها در خدمت استاد هستید. شما هم ملک ری نیز گوارایتان باشد.
۶- صدری عزیز تا همینش مچکریم. روجیه انتقادیتونو را ادامه دهید.
۷- حرف زیاد است انشاالله تا بعد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
1
احسنت به وزیر
تندرو های اصلاح طلب بسوزند
لطفیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
0
سلام جناب ایمانیه
شهرستان کوار با تقدیم 500 شهید به اسلام و انقلاب فاقد بیمارستان است.
حل این مشکل یه قدم انقلابی و جهادی میطلبه.
یاحق
برزگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
0
جناب دکتر ایمانیه مبارک باشد

امافراموش نکنید به قول معاون محترم وزیر جناب دکتر رضوی بیمارستان کوچک 34 تختی قادرآباد را امید که باتدبیری شایسته تر این بیمارستان 34 تختی کوچک در این نقطه از دیار قهرمان پرور و ولایت مدار فارس سریعا شاهد بهر ه یرداری و خدمات رسانی این بیمارستان کوچک 34 تختی باشیم
از شهرستان محروم مهر شهر گله دار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
0
جناب دکتر ایمانیه مبارک باشد لطفا به فکر شهر کله دار باشید که هنوز با یک درمانگاه کوچک و بدون پزشک متخصص داره به بیماران ارائه خدماتی خیلی ناچیز می دهد این درمانگاه فاقد هرگونه امبولانش مناسبی می باشد وبعضا مشاهده شده امبلانس از مرکز بهداشتی اسیر جهت بیماران مصدوم گله دار اعزام می شود واین جای بسی تاسف می باشد که مدیریت شبکه بهداشت شهرستان هیچگونه توجهی ندارند از جنابعالی تقاضامندیم نسبت به رفع محرومیت پزشکی در شهر گله دار اقدام خواپسندانه انجام دهید تادعای خیر مردم شریف گله دار همیشه پشت سرتان باشد .انشاله
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
1
خداوکیلی وزیرهای احمدی نژاد هم امکان داشت یک درصد از مدیران زمان خاتمی رو ابقا کنند؟
سعید
مثل این که یادت رفته احمدی نژاد سال 84،‌وزیر راه خاتمی رو دوباره برای رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.
محمد
مدیر که چه عرض کنم ایشون وزیر دولت و بسیاری از معاونین وزرا و ... رو دست نزدند! رحمتی وزیر راه، وزیری هامانه معاون وزیر نفت نفت،سعیدی کیا وزیر مسکن هاشمی، ظریف( وزیر خارجه فعلی) نماینده ایران در سازمان انرژی اتمی،... بازم بگم؟؟ مگه مثل جناب روحانی با لودر بجای داس اومده بود؟؟
قائميه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
0
خدمت دوستم كه فرموده اصلاح طلبان بسوزند از هشت سال افراطيگري شما مواظب باشيد اون دنياتون نسوزه...اين شعار و عمل دولت اعتداله ما هميشه اصلاح طلبان حامي دكتر ايمانيه بوده و خواهيم بود چون خط و مسير شهدا را دنبال ميكنه...مجاهد خسته نباشي ...
ناشناس
عزیزم کیا بودن که علیه ایمانیه نامه مینوشتن به وزیر و رییس جمهور؟؟
حالا که ابقا شد طرفدارش شدین ؟؟؟
رزمنده دو رویی چیز بدی هست
جان نثار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
0
آقاي دكتر ايمانيه ضمن ابراز خوشحالي و تبريك انتصاب مجدد جنابعالي خواهشمنديم دستور فرماييد در ساخت و بهره برداري از بيمارستان بوانات تسريع فرمايند با تشكر و سپاس فراوان
زارع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
2
به همه دانشگاهيان محترم تسليت ميگم متاسفم كه ما شيرازي ها اونقدر بدبختيم كه نسيم اميد و تدبير بهمون نرسيد.
مینا
نسیم اعتدال بهتون رسیده اما ظاهرا شما بیشتر با طوفان افراطی گری قرابت داری اخوی
محمد
منظورت نسیم افراط و پیری!! هست؟
اون که رسیده که!
یکی از رسیده هاش آموزش و پرورشه که قبلا بازنشست شده بود ولی یه نفر ادم غیربازنشسته نداشتند و از روی اعتدال حتی برای بازنشسته ها هم بیشتر از مدیرهای قبلی شغل ایجاد می کنند و با این روند شور امید برای جوانان ایجاد میشه که بعد از بازنشستگی هم امید به شغل هست!
قايميه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
0
دوست عزيزم شما خوب بر چسب ميزنيد ... اخرت نزديكه ي كم كمتر تهمت بزن...بايد از عذاب خدا ترسيد...
شيرازي
UNITED STATES
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
0
تو اين ابقا كه اصلا نظر مردم استان مورد توجه قرار نگرفت...
پزشک دهکده!
نکنه قراره با 63 صدرم درصدی که روحانی باهاش تونست توی مرحله اول رای بیاره، شما رو به این فکر واداشته که انقلاب رو هم عوص کنید. ها؟
mehdi
UNITED ARAB EMIRATES
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
1
......وزیر بهداشت با این انتخاب هاش
mehdi
لعنتی ها چرا پرچم اروپایی کنار اسم من گذاشتید من پیامم را از سیراز فرستادم
خاک بر سرتون با این همه حقه بازی
لااقل بر سر را حذف نمی کیدید تا خواننده ها فکر نکنند فحش خواهر مادر دادم. می دانم به همین دلیل حذف کردید که دیگران فکر کنند چه حرف بدی زدم که قابل نمایه شدن نبوده