کد خبر: ۴۹۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۲

دکتر ایمانیه: در روزهای برفی از آمبولانس‌های سپاه کمک گرفتیم

به تمامی مردم و بویژه کودکان و کهنسالان توصیه می‌کنیم که موارد ایمنی را رعایت نمایند و حتی المقدور از منزل خارج نشوند.
به گزارش شیرازه به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از بارش برف در شیراز و مناطقی از استان فارس از مردم خواست تا آنجایی که برایشان امکان دارد مصرف انرژی را کم کنند تا مراکز درمانی برای ارایه خدمت به بیماران دچار کمبود انرژی نشوند.

دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: از بارش برف سنگین در شیراز و مناطقی از استان فارس، آمار بیماران دچار شکستگی افزایش یافت که به منظور ارایه خدمت به بیماران علاوه بر آمبولانس‌های دانشگاه از آمبولانس‌های سپاه نیز کمک گرفتیم.

وی اظهار داشت: با وجود بالا بودن آمار شکستگی‌ها خوشبختانه میزان مجروحان ناشی از تصادفات بالا نبود اما با نظر به یخ زدگی بخشی مناطق استان، احتمال می‌دهیم که با افزایش آمار شکستگی‌ها مواجه شویم.

دکتر ایمانیه بیان کرد: بر این اساس به تمامی مردم و بویژه کودکان و کهنسالان توصیه می‌کنیم که موارد ایمنی را رعایت نمایند و حتی المقدور از منزل خارج نشوند.

وی گفت: شب گذشته بدلیل بارش برف سنگین برخی بیمارستان‌ها دچار قطعی برق شدند که خوشبختانه با استفاده از ژنراتور مشکل رفع و خدمت رسانی به بیماران ادامه پیدا کرد.

دکتر ایمانیه با قدردانی از کارکنان مراکز درمانی که در هر شرایطی به ارایه خدمت به بیماران می‌پردازند، افزود: شب گذشته به دلیل مشکل عبور و مرور جهت کارکنان شیفت شب بیمارستان‌ها، کارکنان شیفت عصر در بیمارستان ماندند و به ارایه خدمت به مردم پرداختند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲
0
خداوندرحمت کندوبیامرزدواجربی پایان دهدبه تمام بندگانش که خالصانه رضای خدارامدنظرقرارمیدهندوباوجدان کارمی کنندومسؤلیت پذیرهستندودرآخرهم ادعاومنتی ندارندبرکسی