کد خبر: ۵۲۵۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست جدید فرمانداری نی‌ریز:

نی‌ریز می‌تواند نگین توسعه فارس باشد

سرپرست جدید فرماندار نی‌ریز گفت: در صورت برنامه‌ریزی‌های صحیح و مناسب نیریز می‌تواند نگین توسعه فارس باشد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، محمدرضا اميري به عنوان  سرپرست فرمانداري ني‌ريز منصوب و از تلاش‌های مهندس سيدعباس حسيني  فرماندار سابق این شهرستان  تجلیل شد.
سرپرست فرماندار نی‌ریز گفت: با توجه به اینکه شهرستان نی‌ریز، وسیع‌ترین شهرستان فارس است و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد؛ در صورت برنامه‌ریزی‌های صحیح و مناسب می‌تواند نگین توسعه فارس باشد.

محمدرضا امیری در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه در سخنانی کوتاه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات زیرساختی شهرستان نی‌ریز، خشکسالی‌های پیاپی است که بی‌سابقه بوده و موجب وارد آمدن خسارت به بخش‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی این شهرستان شده است.

وی وجود علمای طراز اول، فرهیختگان، نخبگان و منابع انسانی ارزشمند در شهرستان نی‌ریز را از جمله ظرفیت‌های این شهرستان برشمرد و افزود: پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و باغداری شهرستان نی‌ریز وجود دارد که با تدابیر مناسب و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان از آن‌ها حداکثر بهره‌برداری را برد و مشکلات شهرستان را حل نمود.

بنابراین گزارش، محمدرضا امیری پیش از این در سمت معاونت مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس مشغول به خدمت بوده است.

معاونت مالی و پشتیبانی و قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان فارس، معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری مرودشت و سابقه بخشداری به مدت شش سال در روزمه کار اجرایی امیری به چشم می‌خورد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
2
چرا استهبان نباشه ؟
ناشناس
جدی نگیرید. تا نماینده استهبانی است نی ریز به هیچ جا نخواهد رسید!
ساکت وآروم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
0
امیری چه ساکت وآروم آمد اما باین وجود مبارکه این انتصاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
1
خرامه هم موقعیت سرمایه گذاری خوب و زیادی دارتا(جهت اطلاع سرمایه داران)
hassan
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
0
بلاخره حضرات اصلاح طلب هم به ارزوشون رسیدن و زیراب فرماندار بومی نی ریز رو زدن خسته نباشید جناب ش