کد خبر: ۵۲۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۲

كشف اشياء عتيقه در شهرک گلستان/ ماموران رشوه 1 میلیارد تومانی را رد کردند

با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر فارس قاچاقچي مواد مخدر در شيراز دستگير و 2 كيلو و 655 گرم شيشه و 455 گرم هرويين از منزل وي كشف شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، ماموران انتظامي شهرستان "مهر" استان فارس با توقيف خودرو پژو 405 ، 210 هزار و 808 عدد انواع مواد محترقه كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ضمن اعلام اين خبر گفت: ماموران کلانتری مرکزی هنگام گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به یک دستگاه خودرو سواری پژو405 مظنون شدند.

سرهنگ "مسعود ظهرابي" افزود: پس ازمتوقف کردن خودرو و در بازرسي از آن تعداد 210 هزار و 808 عدد انواع مواد محترقه كشف شد.

وي با بيان اينكه ارزش ريالي مواد محترقه كشف شده 300میلیون ريال برآورد شده است افزود: در اين رابطه یک نفر دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.

كشف اشياء تاريخي و عتيقه در شيراز/ رد رشوه 10 ميليارد ريالي ماموران

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از كشف اشياء تاريخي و عتيقه و رد رشوه 10 ميليارد ريالي ماموران در اين خصوص خبر داد.

سرهنگ "بهادر اسماعلي" ضمن اعلام اين خبر گفت: ماموران كلانتري گلستان شيراز هنگام گشت زني در سطح حوزه استحفاظي خود به يك دستگاه خودرو وانت نيسان مظنون شدند.

وي ادامه داد: بلافاصله خودرو متوقف و در بازرسي از آن تعداد زيادي اشياء تاريخي و عتيقه شامل جعبه چوبي منبت كاري شده، شمعدان، گلدان فلزي با نقوش خطي، سكه هاي نقره نقش دار تاريخي و ... كشف شد.

سرهنگ "اسماعيلي" افزود: فرد دستگير شده جهت اغفال ماموران مبلغ 10 ميليارد ريال را به عنوان رشوه به ماموران پيشنهاد داده كه ماموران صحيح العمل ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و وي را به همراه پرونده تشكيل شده تحويل مقامات قضايي دادند.

قاچاقچي مواد مخدر با 3 كيلو مواد دستگير شد

با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر فارس قاچاقچي مواد مخدر در شيراز دستگير و 2 كيلو و 655 گرم شيشه و 455 گرم هرويين از منزل وي كشف شد.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس در اين خصوص گفت: در ادامه طرح بر خورد با توزيع کنندگان مواد مخدر صنعتي در سطح شهر شيراز و انجام كارهاي اطلاعاتي از يك منزل بازرسي كردند.

سرهنگ "محمد اسماعيل مصري" ادامه داد: در نتيجه اين بازرسي مقدار 2 كيلو و 655 گرم شيشه و 455 گرم هرويين كشف شد.

وي افزود: در اين خصوص يك قاچاقچي مواد مخدر دستگير و يك دستگاه خودرو متعلق به وي نيز توقيف شد.

جاسازي دلار در لباس مردانه!


فرمانده انتظامي شهرستان "لارستان" استان فارس از كشف مبلغ 44 هزار و 900 دلار در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسين خليفه" با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس فرودگاه بين المللي "لارستان" هنگام كنترل مسافران عبوري كه قصد خروج از كشور را داشته اند از شخصي به نام "م – ف" كه قصد سفر به دبي داشته مبلغ 44 هزار و 900 دلار كه به طرز ماهرانه اي در لباس خود جاسازي كرده بود كشف كردند.

وي افزود: نامبرده به مقام قضايي معرفي، ارز قاچاق به خزانه دولت برگردانده و متهم با قرار قانوني روانه زندان شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
0
مامورین با غیرت و پاکی بوده اند که رشوه را قبول نکرده اند.امام زمان(عج)یارشان باد