کد خبر: ۵۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
فرماندار شیراز هشدار داد:

قانون شکنان مراسم چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات بازدداشت می شوند

سوابق گذشته حاکی از آن است که عده ای به علت ندانم کاری با استفاده از مواد محترقه بعضا برای خود، خانواده و سایر افراد ایجاد مزاحمت و مشکلاتی را ایجاد کرده اند.
به گزارش شیرازه، فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه قانون شکنان مراسم چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات بازدداشت می شوند، گفت: تمام اقدامات امنيتي، انتظامي و كنترلي براي چهارشنبه سوري لحاظ شده است.
بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، مصطفی امیری در آستانه چهارشنبه سوري بر ضرورت پرهيز از هرگونه اعمال خلاف قانون و اخلاق تأكيد كرد و اظهار داشت: تمام اقدامات امنيتي، انتظامي و كنترلي براي چهارشنبه سوري لحاظ شده است و با متخلفان با قاطعیت برخورد می شود البته اميدواريم كه اين چهارشنبه سوري به چهارشنبه سوزي تبديل نشود.
وی همچنین با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با چهارشنبه اخر سال و ایام نوروز خاطرنشان ساخت: از مردم متدین و ولایتمدار سومین حرم اهل بیت(ع) انتظار می رود نسبت به رعایت شعائر دینی توجه داشته باشند و حرمت این ایام را مدنظر قرار دهند.

عالی ترین مقام اجرایی کلان شهر شیراز اظهار داشت: هر چند مراسم چهارشنبه آخر سال يك سنت است اما همه بايد مراقب باشيم تا سلامت خانواده‌ها در خطر نيفتد و شيريني ايام نوروز مردم تلخ نشود .
وی گفت: سوابق گذشته حاکی از آن است که عده ای به علت ندانم کاری با استفاده از مواد محترقه بعضا برای خود، خانواده و سایر افراد ایجاد مزاحمت و مشکلاتی را ایجاد کرده اند.

رئیس شورای تامین شهرستان شیراز  آگاهي سازي و آگاهي بخشي به جوانان و نوجوانان در آستانه چهارشنبه سوري لازم و ضروري دانست و افزود: در صورتي كه افراد به‌علت تخطي از قانون و اخلاق در مراسم چهارشنبه سوري بازداشت شوند تا پايان تعطيلات و حتي بعد از آن بازداشت مي‌مانند.
وی با بیان اینکه فرمانداری به عنوان دستگاه هماهنگ کننده همه توان خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار می گیرد، تصریح کرد: یکی از عوامل ضروری برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات، ارتقای سطح آگاهی مردم به ویژه گروه های در معرض خطر از جمله نوجوانان به ویژه دانش آموزان است
نظرات بینندگان